اخبار داغ

پرسپولیس صفر - سپاهان صفر؛

لیگ برتر فوتبال| کپی ناشیانه پرسپولیس از روی دست استقلال؛ شوخی با ال‌کلاسیکو!

لیگ برتر فوتبال| کپی ناشیانه پرسپولیس از روی دست استقلال؛ شوخی با ال‌کلاسیکو!
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان طی مصافی کلاسیک و مهیج در چارچوب هفته یست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف یک‌دیگر رفتند.

تساوی استقلال در دیدار با تراکتور این موقعیت را به سرخ‌ها داد تا با تمام توان و اطلاع از شرایط بازی رقیب، پا به میدان بگذارند و بخواهند 3 امتیاز را در خانه حفظ کنند تا بلکه بتوانند پس از مدت‌ها در پایان یک هفته بدون مشکل به صدر جدول برسند.

حساسیت‌های ناشی از ال‌کلاسیکو بودن این بازی و بحث جدول رده‌بندی لیگ باعث شد تا این بازی برخلاف انتظار و استقبال و حمایت گسترده تماشاگران، اصلاً جذاب و دیدنی از آب درنیاید و تنها همان بازیکنان همیشگی باشند که برخلاف روند بازی، سعی در تخریب دفاع حریف داشتند.

پیش‌بینی می‌شد پرسپولیسی‌ها دست رد به هدیه استقلال نزنند و این پیش‌کشی را دودستی بچسبند اما تیم اوسمار ویه‌را در هفته‌های اخیر، متزلزل نشان داده و این بار هم نتوانست 3 امتیاز را در قلب تهران نگه دارد. این بازی زیر بارش باران به پایان رسید و امید عالیشاه هم از زمین بازی اخراج شد.

پرسپولیس صفر
گل:

سپاهان صفر
گل:

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، وحدت حنانوف، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (۷۸ امیری)، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر.
ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان،  سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده (۶۵ رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو، محمد شکاری ( ۷۵ علی اصغر اعرابی).

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه