اخبار داغ

تنیس ۱۰۰۰ امتیازی| آغاز جدول اصلی رقابت‌های زنان و مردان

تنیس ۱۰۰۰ امتیازی| آغاز جدول اصلی رقابت‌های زنان و مردان
تنیسورهای شرکت کننده در رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی زنان و مردان حریفان خود را در جدول اصلی شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در حالی رقابت های ۱۰۰۰ امتیازی زنان و مردان به میزبانی مازندران و اصفهان در حال برگزاری است که تنیسورهای حاضر در جدول اصلی، حریفان خود را شناختند.

در پایان جدول مقدماتی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی مردان که در زمین‌های ۲۲ بهمن اصفهان برگزار می‌شود پس از انجام ۱۶ مسابقه، بردیا ضیایی، پارسا یزدخواستی، محمدمهدی ابجدپور، کسری صفوی همامی، امیرطاها دهقانی، آرین حسین پور مطلق، امید رحیمی، محمود جمالیان، امیرحسین محمودی، سیدمحمدصالح امامی، علیرضا ابراهیمی، آرمین گندمانی، صادق شاه سنایی، یاشار زینلی و سهیل همتی جواز حضور در جدول اصلی را بدست آوردند و از امروز با انجام ۳۴ مسابقه با هم دیدار می کنند.

همچنین جدول اصلی این مسابقات در بخش زنان نیز در زمین‌های راکت کلاب برگزار و با انجام ۲۰ دیدار، بازیکنان حاضر در راند نخست به مصاف حریفان خود رفتند و امروز با انجام دیدارهای باقی مانده، راند یک بازی ها به پایان می‌رسد.

مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی مردان و زنان از ۱۴ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس ۲۲ بهمن اصفهان و راکت کلاب مازندران آغاز شده و در حال برگزاری است. سرداوری مسابقات مردان بر عهده حسن لاچینانی و مسابقات زنان بر عهده شبنم کمالی است.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه