اخبار داغ

نفت 1 – مس صفر؛ پیکان صفر – آلومینیوم 1؛ سپاهان 1 – استقلال خ 1؛ ملوان 1 – هوادار 1؛ فولاد صفر – تراکتور 2؛

لیگ برتر فوتبال| مس بالاخره سوخت و باخت!/ برد فولادی تراکتور

لیگ برتر فوتبال| مس بالاخره سوخت و باخت!/ برد فولادی تراکتور
هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با برگزاری 7 بازی در شهرهای مختلف کشور دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روز دوم هفته بیست و ششم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با برگزاری 7 بازی در شهرهای مختلف کشور دنبال شد.
در آبادان نفت میزبان مس بود. نفتی ها بهتر شروع کردند و زود به گل رسیدند و در دقایق طولانی باقی مانده از گل قیمتی خود محافظت کردند تا 3 امتیاز مهم را در آبادان نگه دارند. 
نفت آبادان 1
گل: علی یوسف (۱۹)

مس صفر
گل:-


پیکان به مصاف آلومینیوم رفت. در نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد اما در دقایق پایانی آلومینیوم گل برتری را به ثمر رساند تا با 3 امتیاز به اراک بازگردد. 
پیکان صفر
گل:-

آلومینیوم 1
گل: عارف حاجی عیدی (۸۲)


سپاهان در اصفهان استقلال خوزستان مصاف داد. سپاهان بهتر شروع کرد و در ثانیه های تلف شده نیمه نخست گل زد تا برنده به رختکن برود.  استقلال خوزستان خیلی زود در نیمه دوم جبران کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. 
سپاهان 1
گل: شهریار مغانلو (۴۵+۱)

استقلال خوزستان 1
گل: جواد آقایی پور (۶۷)


ملوان در انزلی با هوادار مسابقه داد. هوادار خیلی سریع به گل رسید و برنده به رختکن رفت. ملوان که نمیخواست بازنده باشد در نیمه دوم در واپسین دقایق گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. 
ملوان 1
گل: محمد عمری (۸۶، پنالتی) 

هوادار 1
گل: بابک مرادی (۵)


فولاد در اهواز به مصاف تراکتور رفت. تراکتور بهتر آغاز کرد و زود به گل رسید تا برنده به رختکن برود.  در نیمه دوم باز هم تراکتور برتر بود و گل دوم را هم به ثمر رساند تا برنده بازی باشد. 
فولاد صفر
گل:

تراکتور 2
گل: شجاع خلیل زاده (۱۴)، ریکاردو آلوز (۸۷)

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه