اخبار داغ

گزارش دانا از آئین تجلیل از فرماندهان چهارگانه آموزش آجا؛

امیر موسوی از فرماندهان، اساتید و مربیان نمونه ارتش تجلیل کرد

امیر موسوی از فرماندهان، اساتید و مربیان نمونه ارتش تجلیل کرد
اساتید و مربیان برتر تربیت و مهارت آموزی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه با حضور فرمانده کل ارتش تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همایش تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد ارتش، امیر محمدحسین باقری معاون تربیت و آموزش ستاد کل نیروهای مسلح، امیر قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص)، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از مقامات و فرماندهان نیروهای مسلح در محل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

مسئول آموزش ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی در ابتدای این برنامه به تبیین برنامه های آموزشی و تربیتی در ارتش پرداخت.

امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل ارتش  و رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران اینم برنامه با تاکید بر اهمیت نیروی انسانی در ارتش اظهار کرد: امروزه از نیروی انسانی تحت عنوان «سرمایه انسانی» یاد می‌کنند، چرا که نیروی انسانی بر داشته‌های یک سازمان می‌افزاید.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل ارتش با تاکید بر جایگاه ویژه اساتید و مربیان در ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همانطور که امروز همه فرماندهان ارتش روزی دانشجویان گذشته بودند، آینده فردا ارتش جمهوری اسلامی نیز قطعا در دستان دانشجویانی است که امروز توسط اساتید و مربیان ارتش آموزش می‌بینند و از این رو جایگاه مربیان تربیت و آموزش جایگاه ویژه ای است.

رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به سرعت روزافزون رشد و تغییر فناوری‌های روز گفت: نکته‌ای که در آموزش امروز فرماندهان آینده ارتش باید در نظر داشته باشیم این است که آموزش امروز برای انجام ماموریت‌ها در فرداها صورت می‌گیرد و باید تلاش کنیم که دچار غافلگیری فناورانه نشویم.

امیر سیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «آموزش باید اولویت ارتش باشد» در توصیه‌هایی به فرماندهان ارتش  ادامه داد: برای در اولویت قرار دادن آموزش در ارتش باید به مواردی همچون زیرساخت‌های آموزشی، ابزارهای کمک‌آموزشی، انتخاب بهترین مربیان و اساتید و نظارت مستمر بر فرآیند آموزش باید توجه کرد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده کل ارتش در پایان در توصیه‌ای به افسران ارتش تاکید کرد: باید توجه کنیم که دچار «خواب حرفه‌ای» نشویم؛ خواب حرفه‌ای به این معنا است که خودمان را بی‌نیاز از یادگیری و به‌روزرسانی دائمی ببینیم؛ البته که ما قطعا از این آسیب دور هستیم و هرروز قدرتمند تر از دیروز در صحنه حاضریم.

شایان ذکر است، در جریان این همایش از اپلیکیشن جامع تربیت و آموزش جامع آجا رونمایی و از جمعی از اساتید مربیان برتر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط فرماندهان چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل آمد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه