اخبار داغ

ملازاده در گفتگو با دانا:

هنوز بسیاری از مردم دستاوردهای سازمان انرژی اتمی را نمی شناسند

هنوز بسیاری از مردم دستاوردهای سازمان انرژی اتمی را نمی شناسند
معاون سرمایه گذاری و اقتصادی هولدینگ انرژی نوین با بیان اینکه هنوز بسیاری از مردم دستاوردهای سازمان انرژی اتمی را نمی شناسند گفت: یکی از تاکیدات رئیس سازمان انرژی اتمی این است که دستاوردهای این سازمان معرفی شود تا مردم با فعالیت های سازمان انرژی اتمی آشنا شوند.

شهرام ملازاده، معاون سرمایه گذاری و اقتصادی هولدینگ انرژی نوین در حاشیه کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: در دور جدید مدیریت سازمان انرژی اتمی به دستور مهندس اسلامی و در جهت اجرای فریضه جهاد تبیین، نمایش دستاوردهای سازمان انرژی اتمی به مردم را در دستور قرار دادیم و در تلاش هستیم هم در نمایشگاه های تخصصی و هم در فضای دانشگاهی حضور پررنگی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز بسیاری از مردم دستاوردهای سازمان انرژی اتمی را نمی شناسند و نسبت به آن اطلاع ندارند ادامه داد: از همین رو یکی از تاکیدات رئیس سازمان انرژی اتمی این است که دستاوردهای سازمان معرفی شود تا مردم با فعالیت های سازمان انرژی اتمی آشنا شوند.

ملازاده با بیان اینکه نمایشگاهی که در اصفهان برپا شده بخش کوچکی از دستاوردهای این حوزه است گفت: سعی می کنیم در حوزه های پزشکی، دارویی، کشاورزی دستاوردهای این حوزه را به نمایش مردم بگذاریم.

معاون سرمایه گذاری و اقتصادی هولدینگ انرژی نوین خاطرنشان کرد: در بخش ارسال مقاله و حضور سایر کشور در این کنفرانس با استقبال بی نظیری مواجه بودیم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه