اخبار داغ

ترامپ به علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار جریمه شد

 ترامپ به علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار جریمه شد
دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ به علت نافرمانی از دستور دادگاه هزار دلار دیگر جریمه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ترامپ امروز دوشنبه بار دیگر به علت نافرمانی از دستور دادگاه برای عدم افشای جزئیات پرونده‌اش، یک هزار دلار دیگر جریمه شد.

هفته گذشته قاضی پرونده موسوم به «حق السکوت» که در مورد پرداخت پول از سوی ترامپ به یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی است، رئیس جمهور سابق را به جرم نافرمانی از دادگاه 9 هزار دلار جریمه کرد.

این دومین جریمه از زمان آغاز محاکمه او در ماه گذشته است. قانون عدم افشا، ترامپ را از اظهارنظرهای تحریک آمیز درباره اعضای هیئت منصفه، شاهدان و سایر افراد نزدیک به پرونده منع می‌کند. او هفته گذشته به این علت که 9 بار چنین دستوری را نقض کرده بود، 9 هزار دلار جریمه شد.

قاضی پرونده هشدار داد در صورتی که ترامپ به نقض حکم ممنوعیت رسانه ای در این پرونده ادامه دهد، او را زندانی خواهد کرد. قاضی پیشتر برای جلوگیری از ارعاب و انتقاد ترامپ علیه شاهدان و دیگر افراد دخیل در این پرونده، حکم ممنوعیت رسانه ای و اظهارنظر عمومی درباره این پرونده را برای ترامپ صادر کرده بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه