اخبار داغ

به عملکرد تیم ملی ایران امیدواریم؛

حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند/ مجلس بودجه خوبی برای ورزش درنظر گرفت

حسینی: والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند/ مجلس بودجه خوبی برای ورزش درنظر گرفت
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تیم ملی والیبال باید از جایگاه جهانی خود دفاع و دل مردم را شاد کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سیدمحمد حسینی امروز (سه‌شنبه 18 اردیبهشت) در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال، اظهار داشت: دولت نگاه ویژه‌ای دارد و در جلسات همیشگی دولت، مباحث ورزشی مطرح می‌شود که دستاوردها و برنامه‌های ورزشی طی یک گزارش به اطلاع همه می‌رسد. در گذشته این چنین نبود و با وجود اخبار ورزشی، دلیلی برای بررسی در جلسات دولت وجود نداشت. امروز هم به جمع والیبالیست‌ها آمدیم تا سلام گرم رئیس جمهوری و اعضای دولت را برسانیم و برای شما آرزوی موفقیت کنیم.

وی ادامه داد: از آن‌ جایی که همه نگاه‌ها به شماست، باید با عزم و اراده بیشتری کار کرد. طبق فرمایشات امام صادق (ع) اگر نیت و اراده ضعیف نشود، بدن نیز ضعیف نخواهد شد. به عملکرد شما امیدواریم و حتما موفق خواهید بود. تحولات بزرگی در والیبال انجام شد که امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و دولت هم نگاه مثبتی به مسائل ورزشی دارد و همیشه به دنبال گسترش ورزش قهرمانی و همگانی است. باید همه ورزش‌ها را با توجه به استعدادها و توانایی‌هایی که داریم در نظر بگیریم و چیزی را قلم نندازیم. نمایندگان نیز به دنبال مسائل ورزشی هستند و در حوزه‌های خودشان ورزش را گسترش می‌دهند.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به مسیر پیش روی تیم ملی والیبال گفت: امیدواریم تیم والیبال ایران نیز بتواند سهمیه المپیک را کسب کند. این هفته‌های آخر خیلی سخت خواهد بود ولی باید هر طور که هست از جایگاه جهانی خودمان دفاع و دل مردم ایران شاد کنیم.

وی با تاکید بر تفاوت بودجه رشته‌های ورزشی خاطر نشان کرد: باید نگاه عادلانه‌ای در بودجه رشته‌های ورزشی داشته باشیم، مخصوصا رشته‌های تیمی مثل والیبال که جایگاه بسیار خوبی در عرصه بین المللی دارند. سعی می‌کنم با رئیس جمهور و مسئولین مربوطه صحبت کنم تا دغدغه ورزشکاران را در بحث مالی از بین ببریم و تنها به ورزش حرفه‌ای خودشان فکر کنیم.

معاون رئیس جمهور در جمع خبرنگاران نیز گفت: در آخرین تمرینات تیم ملی والیبال حاضر شدیم تا به آنها خدا قوت بگوییم. نبرد دشواری را در پیش دارند و ان‌شاءالله بتوانند سهمیه المپیک پاریس را دریافت کنند. مردم هم دعا کنند تا والیبالیست‌های ما سربلند باشند.

او ادامه داد: هفته‌های آینده، هفته‌های سختی برای والیبالیست‌های ما است، اما امیدواری زیادی داریم مثل گذشته سربلند باشند. والیبال ایران در سطح جهان جایگاه خوبی دارد و باید از این جایگاه دفاع کند. ظاهرا باید ۹ مسابقه پیروز شوند، تا بتوانند سهمیه المپیک را دریافت کنند.

وی در پاسخ به دانا درباره وضعیت بودجه ورزش گفت: یکی از اولویت های دولت بحث ورزش است و نمایندگان مجلس هم به این مسئله توجه دارند. قطعا در سال جاری بودجه خوبی را در نظر گرفتند، البته همه دستگاه‌ها باید کمک کنند تا ورزش ما درخشش داشته باشد.

حسینی درباره  بودجه متفاوت فدراسیون‌ها، گفت: ما تلاش کردیم که نگاه عادلانه‌ای داشته باشیم. رشته‌هایی مانند والیبال باید مورد حمایت بیشتری قرار بگیرند و حتما در این مورد با رئیس جمهور صحبت می‌کنم تا دوستان با دغدغه کمتری در مسابقات شرکت کنند.

او در مورد درخواست عبادی پور برای پرواز بیزینس والیبالیست‌ها  گفت: امروز در جمع قهرمانان حاضر شدیم تا حرف ها و گلایه ها، مطالبات بشنویم. یکی از خواسته‌های آنها در مورد پرواز بود، چون پرواز طولانی در پیش دارند و رییس فدراسیون حمایت می کند و دولت در کنار آنهاست تا این مشکل برطرف شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه