اخبار داغ

صحبتهای کاپیتان تیم ملی والیبال در تمرینات؛

عبادی پور: برای رسیدن به المپیک باید هزارمان را بگذاریم/ والیبال را خوب بلد است

عبادی پور: برای رسیدن به المپیک باید هزارمان را بگذاریم/ والیبال را خوب بلد است
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: به هزار‌مان نیاز داریم تا در لیگ ملت‌ها سهمیه را کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد شرایط تیم ملی والیبال اظهار داشت: شرایط امسال راحت نیست چون حساسیت ویژه‌ای به خاطر المپیک وجود دارد. هفته اول جنگ جهانی است چون با 4 تیمی بازی می‌کنیم که می‌توانند با بردهایشان خود را به کسب سهمیه نزدیک کنند. دنبال بهانه نیستم چون همه به عشق مردم اینجا هستیم. خستگی یک روز تمام می‌شود اما جنگیدن به ‌عشق مردم ماندگار است.

وی ادامه داد: سختی‌هایی مخصوصا پروازهای طولانی و عوض کردن قاره‌ها وجود دارد اما بازیکنان به اینها فکر نمی‌کنند و هر کسی که اینجاست تلاش خود را می‌کند تا بهترین نمایش را ارائه بدهد.

کاپیتان تیم ملی والیبال در مورد پائز و سبک کار این مربی عنوان کرد: متاسفانه من هم جزو بازیکنانی بودم که دیر رسیدم و‌ سرمربی هم  دیر آمد اما این دو روزی که کار کرده‌ایم، ثابت کرده می‌تواند یکی از بزرگترین مربیان باشد. مربی جوانی است اما مربی با تجربه خوبی دارد و به قول خودمان والیبال را خوب بلد است.

عبادی پور در واکنش به اینکه این مربی بین بازیکنان مقبولیت دارد و همین به بازیکنان انگیزه می‌دهد، بیان کرد: جدا از این موضوع، بازیکنان هر سال ۱۰۰ خود را می‌گذاشتند اما امسال شرایط متفاوت است چون ما به هزار‌مان نیاز داریم تا در لیگ ملت‌ها سهمیه را کسب کنیم. در ورزش هر کسی خوب بازی کند، می‌برد. البته شانس هم دخیل است اما دل همه‌ما روشن است. قطعا برای هیچ مقامی قول نمی‌دهیم اما دلمان روشن است.

وی در مورد تغییر شرایط تیم ملی نسبت به دوره گذشته گفت: نمی‌توانم بگویم چون تازه دو روز است رسیده‌ام. باید در سفر با بازیکنان باشید تا تغییرات را ببینید اما سبک مربیان با هم فرق می‌کند این یک سبک است و عطایی هم یک سبک داشت. دلیل بر خوب یا بد بودن آنها نیست. از نظر ذهنیت مسابقات پیش رو هم تاثیر‌گذار است و همه ذهنیت المپیک را دارند.

عبادی‌پور در واکنش به کادر فنی سابق تیم ملی انتقاد داشته و آیا در پایان لیگ ملت‌ها و احتمال کسب نتایج ضعیف به کادر فعلی هم انتقاد خواهد داشت، گفت: بحث انتقاد به نحوه عملکرد تیم برمی‌گردد. در گذشته سعید معروف و موسوی بودند و هیچوقت انتقاد نشد چون تیم ملی بهترین عملکردش را داشت.

وی ادامه داد: ما همه زحمت کشیدیم و نسل بعدی هم زحمت می‌کشد تا قدرت والیبال را حفظ کنیم. حرف‌هایی که زدم انتقاد نبود بلکه توصیه بود اما والیبال ما نشان داد به بدترین شکل ممکن نتایج را واگذار کرد. شاید الان هم این اتفاق بیفتد اما خب زحمت بکشیم ببازیم کجا و زحمت نکشیم و ببازیم کجا.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه