اخبار داغ

با بازیکنان تیم ملی والیبال در تمرین؛

اسفندیار: در تیم ملی رقیب نیستیم، رفیق هستیم/ اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌کنم جای رفیقم را پر کنم

اسفندیار: در تیم ملی رقیب نیستیم، رفیق هستیم/ اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌کنم جای رفیقم را پر کنم
بازیکنان تیم ملی والیبال در تمرین امروز صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از جلسه تمرینی امروز، در جمع خبرنگاران حاضر شده و با آن‌ها به گفت‌وگو نشستند.

اسفندیار: در تیم ملی رقیب نیستیم، رفیق هستیم

امیرحسین اسفندیار، قدرتی‌زن تیم ملی در مورد سبک بازی پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی تیم ملی گفت: مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شده‌ام اما از تمرینات آقای پائز متوجه شده‌ام انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ما به نتیجه دلخواه برسد. تمام توانش را می‌گذارد و هر روز تمرینات جدیدی ارائه می‌دهد که ایراداتمان را کم کند و در آماده‌ترین شرایط به لیگ ملت‌ها اعزام شویم.

او افزود: بچه‌ها هم دوست دارند صعودمان به المپیک را جشن بگیرند و این کار نشدنی را انجام بدهند. اگر تیم به المپیک برود شرایطمان متفاوت‌تر می شود و نگاه‌ها دوباره به والیبال برمی‌گردد. الان هم نگاه‌ها به والیبال است که چکار می‌کند.

 اسفندیار در مورد اینکه چقدر شانس دارد با وجود تعداد زیاد قدرتی‌زن‌های حاضر در اردو در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرد، گفت: من هیچ رقیبی نمی‌بینم، همه رفیق هستیم و تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی است که چه کسی بازی کند و چه کسی رزرو باشد. تمام توانم را می گذارم و دوست دارم بازی کنم. سرباز تیم هستم، اگر باشم ، تمام توانم را می‌گذارم و اگر نباشم ابه تیم انرژی می‌دهم که موفق باشد.

 اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌کنم جای رفیقم را پر کنم

امین اسماعیل‌نژاد، قطرپاسور تیم ملی والیبال در واکنش به اینکه تجربه بیشتری نشبت به سال‌های گذشته پیدا کرده است، بیان کرد:  هر سال تجربه بازیکنان بیشتر می‌شود و نتیجه‌اش این است که می‌خواهیم به تیم ملی کمک کنیم.

او در مورد مربی تیم ملی گفت: دو روز است که به تمرین تیم ملی اضافه شده‌ام اما آقای پائز شناخت کافی از بازیکنان و همچنین اطلاعات کافی از والیبال روز دنیا دارد. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم.

اسماعیل‌نژاد با بیان اینکه همه بازیکنان تیم ملی با انگیزه تلاش می‌کنند، به حساسیت هفته اول لیگ ملت‌ها اشاره و بیان کرد: هفته اول با رقیبان اصلی بازی داریم و هر کسی از هفته اول امتیازات لازم را بگیرد به هفته‌های بعد و کسب سهمیه امید بیشتری پیدا خواهد کرد.

او در مورد اینکه در پست پشت خط زن تنهاست و امیر غفور به اردوی تیم ملی نیامده است بیان کرد: هر بازیکنی زندگی شخصی و دلایل خودش را دارد که نیامده است. همه رفیقان ما هستند و نتوانستند بیایند. من هم تمام تلاشم را می‌کنم جای خالی رفیقانم را پر کنم.

اسماعیل‌نژاد در پاسخ به اینکه فصل آینده در چه تیمی بازی می‌کند، گفت: در این مورد چیزی نمی‌گویم چون می‌خواهم سورپرایز کنم اما تیمم تغییر می‌کند.

حسین‌خانزاده: با تیم لوبه ایتالیا قرارداد بسته‌ام

پوریا حسین‌خانزاده، قدرتی‌زن تیم ملی والیبال در مورد تمرینات تیم ملی گفت: تمرینات خوبی را شروع کرده‌ایم و فدراسیون مربی خارجی آورد چون از ابتدا انگیزه داشت که به المپیک برویم. ما هم از سال قبل انگیزه بیشتری داریم چون تنها راه صعودمان لیگ ملت‌هاست و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

قدرتی‌زن تیم ملی ادامه داد: همدل شده‌ایم و آقای پائز هم گفت همدل باشیم تا این کار سخت را انجام بدهیم. می‌دانیم کار سختی داریم اما تلاشمان را می‌کنیم.

او در مورد پاداش یک میلیارد تومانی صعود به المپیک گفت: این پاداش روحیه مضاعفی می‌شود. ما تلاشمان را می‌کنیم به المپیک برویم. هرکسی آرزو دارد در المپیک بازی کند و ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم.

حسین‌خانزاده در پاسخ به این سوال که باید او را لژیونر بدانیم؟ گفت: بله! با تیم لوبه ایتالیا قرارداد بسته‌ام.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه