اخبار داغ

پایان مسابقات با معرفی برترین ها؛

لیگ قایقرانی زنان| بحر گستر پارس قهرمان اسلالوم شد، دانشگاه آزاد قهرمان روئینگ

لیگ قایقرانی زنان| بحر گستر پارس قهرمان اسلالوم شد،  دانشگاه آزاد قهرمان روئینگ
باشگاه بحر گستر پارس قهرمان لیگ قایقرانی اسلالوم زنان و دانشگاه آزاد قهرمان لیگ روئینگ زنان شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مرحله سوم و چهارم لیگ اسلالوم زنان امروز در دریاچه آزادی دنبال شد.

در این رقابت‌ها باشگاه‌های بحر گستر پارس، پخش کوثر قزوین، آرکا اصفهان، استخر صدف منجیل و نوین البرز حضور داشتند.

در ادامه مسابقات ظهر امروز مرحله چهارم و پایانی انجام و تیم‌های برتر مشخص شدند.

در کایاک اسلالوم زنان هلیا قریشی  از بحر گستر پارس با زمان ۱:۱۱.۴۷ دقیقه، خاطره فرجی از آرکا اصفهان با زمان ۱:۱۹.۸۴ دقیقه و مینو معصومی از پخش کوثر قزوین با زمان ۱:۲۴.۳۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در کانو اسلالوم زنان فائزه روناسی از آرکا اصفهان با زمان ۱:۱۸.۵۹ دقیقه مقام اول، دنیا محمدی از استخر صدف منجیل با زمان ۱:۲۱.۶۳ دقیقه مقام دوم و ریحانه عسگری از بحر گستر پارس با زمان ۱:۲۲.۱۱ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در مسابقه اسلالوم امدادی زنان محدثه حسن‌پور و نگار صادقی از بحر گستر پارس با زمان ۲:۲۸.۲۵ دقیقه اول، هلیا پوروثوقی و مریم عزیزی از نوین البرز با زمان ۲:۴۴.۷۵ دقیقه دوم و خاطره فرجی و فائزه روناسی از آرکا اصفهان با زمان ۲:۴۹.۲۰ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه اسپرینت اسلالوم یلدا حمزه‌پور و فاطمه تقوایی از آرکا اصفهان با زمان ۵۱.۳۹ ثانیه، ضحی عظیمی‌نژاد و دنیا جوکار از بحر گستر پارس با زمان ۵۳.۸۰ ثانیه و سامیه شالباف و نگار محمدی‌زاده از پخش کوثر قزوین با زمان ۵۶.۳۸ ثانیه در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

بر این اساس در پایان چهار مرحله رقابت، بحر گستر پارس با ۱۴۵ امتیاز قهرمان شد، آرکا اصفهان با ۱۳۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نوین البرز با ۹۷ امتیاز رده سوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد.

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ روئینگ زنان شد

لیگ روئینگ زنان عصر امروز با برگزاری مرحله چهارم پیگیری شد و در پایان دانشگاه آزاد به عنوان قهرمانی دست یافت.

مرحله سوم و چهارم لیگ روئینگ زنان امروز در دریاچه آزادی دنبال شد.

در این رقابت‌ها باشگاه‌های دانشگاه آزاد، تکرو، آمبرا، به آفرید و پتروپالایش سما رقابت کردند.

در مرحله چهارم و آخر این رقابت‌ها، باشگاه‌ها در مواد مختلف رقابت کردند.

در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سنگین وزن زنان مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۵۴.۴۸ دقیقه، سها فخری از تکرو با زمان ۱:۵۶.۸۵ دقیقه و آمیتیس دلاوری از آمبرا با زمان ۲:۰۱.۷۴ دقیقه اول تا سوم شدند.

در روئینگ تکنفره ۵۰۰ متر سبک‌وزن زنان زینب نوروزی از دانشگاه آزاد با زمان ۲:۰۴.۶۸ دقیقه اول، ملینا خالقی از تکرو با زمان ۲:۰۸.۱۳ دقیقه دوم و مطهره مسلمی از آمبرا با زمان ۲:۱۵.۷۰ دقیقه سوم شدند.

در روئینگ دونفره ۵۰۰ متر زنان فاطمه مجلل و کیمیا زارعی از آمبرا با زمان ۱:۴۲.۲۴ دقیقه مقام اول، زینب نوروزی و مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۵.۴۰ دقیقه مقام دوم و مهنا حاج‌حسینی و آوینا بخشایی از تکرو با زمان ۱:۵۱.۵۷ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در روئینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر سنگین‌وزن زنان مبینا روزبان از آمبرا با زمان ۴:۰۴.۱۵ دقیقه، آوینا بخشایی از تکرو با زمان ۴:۱۲.۲۴ دقیقه و آیلین کریمی از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۲۲.۸۰ دقیقه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در روئینگ تکنفره ۱۰۰۰ متر سبک‌وزن زنان ساقی ملکی از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۰۴.۱۵ دقیقه مقام اول، کیمیا زارعی از آمبرا با زمان ۴:۱۲.۲۴ دقیقه مقام دوم و مهنا حاجی حسینی از تکرو با زمان ۴:۲۲.۸۰ دقیقه مقام سوم را بدست آوردند.

در روئینگ چهارنفره امدادی تیم دانشگاه آزاد با ترکیب مهسا جاور، زینب نوروزی، آیلین کریمی و ساقی ملکی با زمان ۳:۳۷.۴۴ دقیقه اول شد، تکرو با ترکیب سها فخری، آوینا بخشایی، مهنا حاجی‌حسینی و ملینا خالقی با زمان ۳:۳۹.۷۹ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و آمبرا با ترکیب فاطمه مجلل، آمیتیس دلاوری، کیمیا زارعی و مطهره مسلمی با زمان ۳:۴۳.۷۱ دقیقه جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در پایان این رقابت‌ها با برگزاری چهار مرحله رقابت دانشگاه آزاد با ۱۸۷ امتیاز قهرمان چهارمین دوره لیگ قایقرانی روئینگ زنان شد، تِکرو با ۱۴۰ امتیاز عنوان نائب‌قهرمان را به دست آورد و آمبرا با ۱۳۹ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه