اخبار داغ

گام بلند ملاردشیر در توسعه و پیشرفت صنعت دامپروری

گام بلند ملاردشیر در توسعه و پیشرفت صنعت دامپروری
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر در ادامه‌ی سرکشی‌های مستمر از پروژه‌های توسعه ای این شرکت، بار دیگر از روند پیشرفت پروژه 6 هزار رأسی ملایر بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر در ادامه‌ی سرکشی‌های مستمر از پروژه‌های توسعه ای این شرکت، بار دیگر از روند پیشرفت پروژه 6 هزار رأسی ملایر بازدید کردند.

مهندس میثم امیر حسینی مدیرعامل شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر با همراهی مهندس نعمتی عضو هیئت مدیره این شرکت، از پروژه 6 هزار رأسی ملایر که با هدف توسعه و پیشرفت این شرکت آغاز شده است، بازدید و موارد لازم را جهت پیشرفت سریع امور پروژه به مدیران پروژه یادآور شدند.

در این بازدید، ضمن بیان مشکلات این واحد توسط مهندس رضایی سرپرست کارگاه پروژه ملایر، دستورات و راهکارهای لازم توسط مهندس میثم امیر حسینی در جهت جذب پیمانکاران، و اقدامات لازم برای افتتاح سریع فاز اول پروژه تا شهریورماه سال جاری، با استفاده حداکثری از منابع در اختیار و ظرفیت‌های شستا همراه با صرفه‌جویی در هزینه‌ها را صادر کردند.

در ادامه مقرر شد، اطلاعات و گزارش مربوط به میزان نیاز این پروژه به سیمان تکمیل سالن‌های احداث شده و محوطه سازی توسط سرپرست کارگاه به رویت مهندس میثم امیر حسینی مدیرعامل شرکت برسد تا راهکارهای تأمین سریع آن بررسی و اقدام گردد

همچنین مدیرعامل ملاردشیر، راهکارهای لازم جهت شناسایی و نحوه عقد قرارداد با صرفه با پیمانکاران را برای اجرای عملیات بتن‌ریزی در این پروژه، ابلاغ و خواستار گزارش نتیجه نهایی اقدامات صورت گرفته در این باره شد.
پروژه دامداری 6هزار راس مولد ملایر یکی از پروژه های توسعه ای شرکت ملارد شیر است که از اوایل سال 1402 تا کنون به پیشرفت فیزیکی قابل توجهی رسیده و اکنون پس تکمیل سالنهای احداث شده در آستانه بهره برداری فاز اول و انتقال دام مولد قرار دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه