اخبار داغ

فقط وظایف قانونی را انجام می‌دهیم؛

اسبقیان: درخواست رسمی برای تغییر نام باشگاه استقلال به دست ما نرسیده است

اسبقیان: درخواست رسمی برای تغییر نام باشگاه استقلال به دست ما نرسیده است
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ‌گونه درخواست رسمی برای تغییر نام باشگاه استقلال به دست وزارت نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به ادعای مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس مبنی بر تغییر نام باشگاه استقلال به باشگاه استقلال خلیج‌فارس اظهار داشت: این ها مواردی است که باید به طور رسمی به وزارت ورزش اعلام شود تا بررسی کنیم. این گونه نیست که شایعه‌ای مطرح شود که مثلاً باشگاهی می‌خواهد اسمش را عوض کند. تاکنون به‌طور رسمی چنین چیزی از سوی مالکین دو باشگاه یعنی کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس به ما اعلام نشده است.

وی در ادامه بیان داشت: آن ها مختار هستند که هیات مدیره خودشان را تعیین و هیات مدیره مختار است که مدیرعامل را انتخاب کند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش نیست. باید نامه رسمی تغییر نام باشگاه استقلال به دستمان برسد و آن هم مقررات و ضوابط خاص خودش را دارد. هیچ نامه‌ای تاکنون برایمان ارسال نشده؛ تا درخواست نرسد من در این خصوص نمی‌توانم اظهارنظر کنم.

اسبقیان در پایان گفت: وزارت ورزش تیم‌داری نخواهد کرد چرا که وظیفه‌اش باشگاه‌داری نیست. براساس قانون اهداف و وظایفش وزارت ورزش مشخص است و همان چیزی است که رییس جمهور در شورای عالی ورزش تاکید داشت و در واقع ما براساس همان قوانین، وظایف قانونی خودمان را انجام می‌دهیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه