اخبار داغ

خدمات نمای ساختمان بدون نیاز به داربست توسط راپل(کار با طناب) در کرج

خدمات نمای ساختمان بدون نیاز به داربست توسط راپل(کار با طناب) در کرج
برای انجام خدمات در ارتفاع و نمای ساختمان در کرج نیازی به داربست نمی باشد. این مهم توسط ظهور راپل یا کار با طناب تحقق پیدا کرده است. شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو جزء سه شرکت معتبر این حوزه می باشد که به طور تخصصی اجرای این امور را در کرج دنبال می نماید. برای ارتباط با این شرکت و اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت آن به آدرس www.petzlrappel.com مراجعه نمایید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برای انجام خدمات در ارتفاع و نمای ساختمان در کرج نیازی به داربست نمی باشد. این مهم توسط ظهور راپل یا کار با طناب تحقق پیدا کرده است. شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو جزء سه شرکت معتبر این حوزه می باشد که به طور تخصصی اجرای این امور را در کرج دنبال می نماید. برای ارتباط با این شرکت و اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت آن به آدرس www.petzlrappel.com مراجعه نمایید.

خدمات نمای ساختمان در کرج با راپل

در این مقاله با مهمترین خدماتی که این شرکت ارائه می دهد آشنا می شویم و برای دیگر خدمات به ذکر نام آن ها بسنده می کنیم. 

تحکیم و مقاوم سازی سنگ نما در کرج توسط پیچ و رولپلاک

ریزش سنگ نما و خطرات زیادی که در پیش دارد باعث شده است که امروزه تمهیدات خاصی برای جلوگیری از این موضوع اندیشیده شود. اگر به هر دلیلی سنگی از نمای شما دچار ریزش شود می توان از طریق پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان به مهار و مقاوم سازی سنگ نما کمک کرد. تنها راه حل برای مهار سنگ نما پس از سنگ کاری پیچ کردن نما می باشد. از این روش به نوعی می توان به عنوان اسکوپ سنگ نما توسط پیچ رولپلاک نام برد.

در گذشته برای این امر از داربست استفاده می شد که علاوه بر هزینه های گزاف کندی کار و دردسر های خاص خود را در بر داشت. امروزه با پیشرفت خدمات راپل نمای ساختمان داربست دیگر جایی در این زمینه نداشته و مهار کردن سنگ های نما از طریق کار با طناب در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت قابل انجام است. حتی جالب است بدانید که در نما هر تعداد سنگ که دچار ریزش شده باشد با همین متد راپل نصب سنگ نما بدون داربست انجام خواهد شد.

استفاده از راپل به جای داربست مزایای بسیاری دارد که در زیر به آن ها اشاره شده است.

  • هزینه پایین تر
  • انجام سریعتر کارها
  • عدم ایجاد مزاحمت برای عبور و مرور وسابل نقلیه و افراد
  • ایمنی بیشتر پرسنل مجری کار
  • از بین نرفتن امنیت ساختمان

برای انجام تثبیت سنگ نما در کرج از شرکت های معتبری مانند نماسازان پیشرو، جهان فرود، شرکت آلفا صعود و ... می توانید استفاده نمایید. البته پیچ کردن سنگ نما در کرج توسط نماسازان پیشرو پیشنهاد ماست. دلیل این موضوع رزومه قوی و انجام سریع کار به دلیل داشتن اکیپ های اجرایی زیاد است.

لازم به ذکر است که پس از اجرای کار پیچ رولپلاک نما به منظور از بین نرفتن زیبایی نما می بایست روی پیچ ها بتونه شود. بتونه مورد استفاده می بایست به گونه ای باشد که هم رنگ سنگ نما باشد و ظاهر نما را از بین نبرد.

پیچ و رولپلاک نمای سنگی در کرج

تمیز کاری و شستن نمای ساختمان در کرج و حومه

امروزه در کلان شهرهایی همچون کرج به علت ازدحام جمعیت و وسایل نقلیه آلودگی بسیار زیاد است. علاوه بر آلودگی گرد و غبار نیز عاملی برای کثیف شدن نمای ساختمان ها می باشد. از همین رو نظافت و شستن نمای ساختمان ها برای بهتر شدن جلوه نما امری ضروری است.

در صورت تمیز نشدن نمای ساختمان به صورت منظم و دوره ای ممکن است سیاهی ها و کثیفی ها تبدیل به رسوب شده و به این راحتی ها دیگر از بین نروند.

چنانچه قصد تمیز کردن نمای ساختمان خود در کرج را دارید می بایست ابتدا با شرکت های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند تماس بگیرید. برای ارائه توضیحات و قیمت به شما دیدن ساختمان یا ارسال عکس الزامی است. پس از رویت نما، کارشناسان توضیحات و بهترین روش را به شما اعلام می کنند. سپس با توجه به شرایط نما قیمت کار به شما اعلام می گردد.

در نماشویی ساختمان روش های متفاوتی وجود دارد که به فراخور جنس نما و میزان کثیفی انتخاب بهترین روش صورت خواهد گرفت. در زیر به مهم ترین روش های شستن نما اشاره شده است.

  • شستشو توسط دستگاه واترجت
  • شستشو با آب و مواد شوینده
  • شستشو با واتر سندبلاست
  • نماشویی با سمباده و مواد مخصوص
  • نماشویی با اسید های مخصوص
  • نظافت توسط ابر و تی

بهترین روش، آسان ترین روش و مقرون به صرفه ترین راه برای تمیز کردن نمای ساختمان به طور قطع استفاده از واترجت می باشد. در این روش آب با فشار زیاد به نما خورده و باعث تمیزی و نظافت نما می گردد. برای آشنایی و مطالعه بیشتر راجع به نماشویی در کرج پیشنهاد می شود مقاله مربوطه در سایت نماسازان پیشرو رو در اینجا مطالعه بفرمایید.

رنگ آمیزی نمای ساختمان با طناب در کرج

رنگ آمیزی نمای ساختمان یکی از جنبه‌های مهم و تأثیرگذار در طراحی و زیبایی ساختمان‌ها است. این موضوع به عنوان یک عنصر تزیینی نه تنها به زیبایی و جلب توجه نمای ساختمان کمک می‌کند، بلکه از نظر عملکردی و حفاظتی نیز اهمیت دارد.

رنگ آمیزی نمای ساختمان اصول و روش های خاص خود را دارد. مطمئنا برای اینکه این موضوع به درستی دنبال و انجام شود باید سلسله مراتبی از کارهای مختلف انجام شود تا دوام و زیبایی نما به حداکثرترین حالت ممکن برسد.

مراحل اصلی برای انجام درست نقاشی و رنگ آمیزی نما بدین ترتیب است:

  1. شستشوی نما توسط واترجت

  2. برطرف کردن پوسته های رنگ و سیمان موجود

  3. بندکشی و درزگیری برای ترک های موجود در نما

  4. استفاده از پرایمر 

  5. استفاده از پرایمین

  6. استفاده از رنگ مناسب

انتخاب یک شرکت معتبر برای انجام کار بسیار حائز اهمیت خواهد بود. شرکت مربوطه باید قرارداد با شما ببندد. تمام پرسنل خود را بیمه نماید و به تمام مفاد قرارداد در جهت اجرای پروژه پایبند باشد.

دیگر خدمات نمای ساختمان و خدمات در ارتفاع در کرج

در قسمت های بالا به مهترین کارهایی که توسط راپل در کرج قابل انجام است اشاره شد. انجام کارهای دیگری مانند جوشکاری در ارتفاع، نصب انواع لوله و دریچه در ارتفاع، بندکشی و عایق کاری نما، پوشاندن درز انقطاع ها، پوشاندن نورگیرها برای عدم ورود پرندگان و به طور کلی تمام امور در ارتفاع توسط کار با طناب در کرج میسر می باشد. 

تمیز کردن نمای ساختمان در کرج

نماسازان پیشرو مجری امور در ارتفاع توسط راپل

همانطور که پیشتر مطالعه نمودید بحث کار در ارتفاع موضوعی کاملا حساس است که حتما باید توسط متخصصان این امر انجام شود. واگذاری این کار به اشخاصی که تازه کار بوده و رزومه قابل ارائه ای ندارند می تواند مشکلات عدیده ای را پیش آورد.

زمانی که شما با یک شرکت معتبر کار می کنید خیالتان از هر جهت راحت است. هم کیفیت کار خوبی تحویل شما خواهد شد و هم مسئولیتی در قبال پرسنل و کادر اجرایی نخواهید داشت.

شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو با داشتن 5 شعبه آماده خدمت رسانی به شما در استان های تهران و البرز می باشد. این شرکت از سال 1388 در این حوزه مشغول کار است. با نگاهی به وبسایت و صفحات این شرکت در اینستاگرام و یوتیوب به رزومه کاری قوی این شرکت پی خواهید برد. توضیحات این مقاله برداشتی از وبسایت این شرکت بود که برای شما جمع آوری و ذکر شد.

source: https://petzlrappel.com

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه