اخبار داغ

مسئولین موسسه مالی و اعتباری بدر توس مشهد؛

چه کسی پاسخگوی ۷ میلیارد تومان دارایی بر باد رفته مردم گناباد است؟

چه کسی پاسخگوی ۷ میلیارد تومان دارایی بر باد رفته مردم گناباد است؟
در حال حاضر موسسه مالی و اعتباری بدر توس دارای 7 میلیارد تومان سپرده از مردم گناباد می باشد اما مسئولین استانی این موسسه پاسخگوی پرداخت سود سپرده و اصل سپرده به سپرده گذران گنابادی نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، موسسه مالی اعتباری آرمان از ادغام  تعاونی های اعتباری الزهرای مشهد، بدرتوس، پیوند مشهد و وحدت مشهد شکل گرفته و پس ازادغام موسسه اعتباری فردوسی با موسسه اعتباری فرشتگان، موسسه اعتباری آرمان به وجود آمده است و در صدد کسب مجوز از بانک مرکزی هستند اما این موسسه در چند ماه اخیرمشکلاتی را برای سرمایه گذاران بوجود آورده است چراکه نقدینگی لازم برای مدیریت این خیل موسسات را ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
یکی از موسسات تلفیق شده با موسسه آرمان، موسسه بدر توس می باشد که پس از انحلال و تلفیق با موسسه آرمان، امکان فعالیت جداگانه برای این موسسه وجود ندارد اما این موسسه درحال فعالیت جداگانه و با نام بدر توس می باشد و بر همین اساس و به علت نبود نقدینگی مشکلات فراوانی برای سپرده گذاران خود بوجود آورده است.
,
 
,
در همین راستا یک منبع آگاه اعلام نمود که از اسفندماه سال گذشته (۱۳۹۳) سود سپرده گذارانی که سپرده گذاری کلانی در شعبه گناباد موسسه بدر توس داشته اند، پرداخت نشده و به سپرده گذاران وعده پرداخت یک جای این سود داده شده است.
,
 
,
با این وجود سود سپرده های خُرد به صورت ماهیانه پرداخت می شده است که متاسفانه این سود سپرده های خرد نیز از مهر ماه قطع شده است و سبب نارضایی مشتریان این موسسه مالی و اعتباری شده است.
,
یکی از مشتریان این موسسه در گفتگو با خبرنگار صبح توس گفت: با مراجعه های متعدد به این موسسه جهت علل اخذ سود سپرده خود، قول های مساعد برای پرداخت یک جای این سود در مهرماه به ما داده شده است.
,
وی افزود: این قول درصورتی بوده است که برخی از دوستان و آشنایان بنده در سایر شهرستان های استان اقدام به اخذ سود سپرده خود به صورت منظم نموده اند.
,
یکی از کارکنان موسسه مالی و اعتباری بدرتوس گناباد در خصوص علل نارضایتی مردم گفت: مردم اینگونه تلقی می کنند که اصل سپرده گذاریشان همانند موسسه میزان از دست رفته است و از این جهت احساس نگرانی می کنند.
,
 
,
وی افزود: این درحالی است که تا ماه گذشته سود سپرده های مردم با فراز و نشیب پرداخت می شده است ولی اکنون پرداخت نمی شود و طی یک ماه گذشته حتی یک ریال به شعبه گناباد پول بابات اعطای سود مشتریان از سوی موسسه مرکز استان واریز نشده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در این خصوص پیگیری های مکرری با موسسه مالی و اعتبار بدر توس مشهد نموده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه رئیس موسسه بدر توس مشهد در پاسخ به درخواست بنده مبنی بر حل مشکل مردم گناباد، بنده را تهدید به سکوت نموده است.
,
 
,
این کارمند که حاضر به اعلام نام خود نشد، اذعان کرد: بنده نیز یکی از طلبکاران موسسه بدر توس هستم و حدود ۲ میلیارد ریال از این موسسه طلب دارم و جدای از آن متاسفانه پرداخت حقوق کارمندان این موسسه با مشکل مواجه شده است.
,
 
,
وی در پاسخ به علل پرداخت سود سپرده گزاری در شهرستان های مجاور گناباد گفت: بنده از ابتدای آغاز به کار این موسسه در گناباد از مسئولین استان درخواست نمودم تا به مردم تسهیلات اعطا نماییم و با این اقدام توان پرداخت سود به سپرده گذاران را داشته باشیم که متاسفانه مخالفت نمودند و علت پرداخت سود در سایر شهرستان ها نیز اعطای تسهیلات به مردم بوده است.
,
 
,
این کارمند گنابادی ادامه داد: در حال حاضر ۷۰ میلیارد ریال سپرده مردم گناباد در این موسسه است و مسئولین استانی این موسسه نیز پاسخگوی پرداخت سود و حتی اصل پول مردم نیستند.
,
 
,
انتهای پیام/ ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه