اخبار داغ

بیانیه بسیج دانشجویی بیش از 50 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تحولات عراق

بیانیه بسیج دانشجویی بیش از 50 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تحولات عراق
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: هرگونه تعرضی به حرمین شریفین در سامرا ، کاظمین ، نجف و کربلا به حساب حامیان اصلی نوشته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، بسیج دانشجویی بیش از 50 واحد دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص تحولات اخیر در کشور عراق بیانیه ای فارسی و عربی را صادر نموده اند که متن کامل آن به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی دانا,
 
,
بیانیه بیش از 50 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تحولات عراق
 
 
برادران و خواهران عزیز مسلمان !
,
بیانیه بیش از 50 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در مورد تحولات عراق
,
 
,
 
,
برادران و خواهران عزیز مسلمان !
,
«گاهى یکى با شما دشمنى میکند، اما اگر دقت کنید دشمنىِ او دشمنىِ‌اصلى نیست، تابعى است از یک عامل دیگر، از یک کس دیگر؛ دشمن اصلى را پیدا کنید. امروز یک عده‌اى در بخشهاى مختلف دنیاى اسلام به‌نامگروه‌هاى تکفیرىو وهابى و سَلَفى، علیه دنیای اسلام ، دارند تلاش میکنند، کارهاى بدى میکنند، کارهاى زشتى میکنند؛ اما اینها دشمنهاى اصلى نیستند؛ این را همه بدانند. دشمنى میکنند، حماقت میکنند اما دشمن اصلى، آن کسى است که اینها را تحریک میکند، آن کسى است که پول در اختیارشان میگذارد، آن کسى است که وقتى انگیزه‌ى آنها اندکى ضعیف شد، با وسایل گوناگون آنها را انگیزه‌دار میکند؛ دشمن اصلى، آن کسى است که تخم شکاف و اختلاف را بین آن گروه نادان و جاهل، و امت مظلوم اسلام مى‌افشاند؛ اینها آن دست پنهانِ سرویس‌هاى امنیتى و اطلاعاتى است. این گروه‌هاى بى‌عقلى که به نام سَلَفى‌گرى و تکفیرو اسلام با امت مظلوم اسلام مقابله میکنند، دشمن اصلى نیستند؛ ما اینها را فریب‌خورده میدانیم.
,
به آن ها می گوییم: تو اگر خطا و اشتباه میکنى و کمر به قتل برادر مسلمان خودت میبندى، ما تو [آدمِ] نادان و جاهل را کسى نمیدانیم که بایستى کمر به قتل او ببندیم؛ البته از خودمان دفاع میکنیم، هر کسى به ما حمله بکند، با مشت محکم ما مواجه خواهد شد.»
,
بیانات امام خامنه ای در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)14/3/93
,
 
,
 
,
بدنه اصلی داعش، گروهک تروریستی تکفیری 72 ملت، که خود را از روی جهل "دولت اسلامی عراق و شام" می خواند، پس از شکست های پی در پی در مقابل جبهه مقاومت در سوریه، از سوی هدایت
,
گران اصلی ایشان یعنی آمریکا و اسرائیل به عراق کشانده شدند. دلیل اصلی این امر، نا امیدی از موفقیت این گروه در سوریه و نگرانی از بازگشت این تروریست ها -که البته دیگر بسیار ورزیده شده اند- به کشورهای خودشان در اروپا و دیگر نقاط عالم است؛ در طرح ریزی سرویس های اطلاعاتی بالاخره تکفیری ها در صحرای عراق یا سرکوب می شوند و نابود ، یا موفق؛ که در این صورت نا امنی تا کنار مرزهای ایران امتداد میابد.
,
 
,
این گروهک پس از جولان دوسه ماهه در عراق ، با به میدان کشیدن باقی ماندگان قصاب و بعثی حکومت صدام تهاجم گسترده ای را به عراق آغاز کرد که باعث تصرف بخش هایی از خاک عراق منجر شد. در این میان حرامیان تکفیری با غارت انبار مهمات پادگان ها و مراکز پلیس در محدوده تصرفات خود خیال شوم حمله به کربلای معالی را در ذهن خود می پرورانند و در این میان تا به حال دو حمله گسترده به سامرا انجام داده اند که با دفاع ارتش عراق نقشه آنان نابود شد. اما توجه به چند نکته ضروری است:
,
 
,
1- می دانیم که با یاری خدای متعال و عنایت امام عصر (عج)مردم عراق با درک درست از سناریوی دشمن مبنی بر اختلاف افکنی شیعه و سنی بدور از درگیری مذهبی در دفاع از حرم اهل بیت سنگ تمام خواهند گذاشت.
,
 
,
2- علمای امت اسلام از شیعه و سنی، به محض اطلاع از این تهدید، پیروان خود را به نبرد تمام عیار با حرامیان تکفیری و دفاع از ناموس امت اسلام فراخواندند. ضمن قدردانی و تشکر خالصانه از یکایک این ذخایر حقیقی اسلام، نباید سکوت رسواکننده خوارج امت که در زمان آرامش بر طبل تفرقه و تکفیر می کوبند را در این روزهای امتحان صداقت کتمان کرد. آیا نفاق این مدعیان پر سر و صدا را می توان از روی جهل و نادانی تصور کرد؟!
,
 
,
3- بر دولت های اسلامی است تا به کمک دولت عراق شتافته و برای فائق آمدن بر این التهابات دست یاری به سوی ملت و دولت عراق دراز کنند.
,
 
,
4- مخاطب اصلی ما، نه سران نافهم و بی سواد گروهک تروریستی داعش، که حامیان اصلی مالی و سیاسی شان یعنی سرویس های امنیتی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان است. هرگونه تعرضی به حرمین شریفین در سامرا ، کاظمین ، نجف و کربلا به حساب حامیان اصلی نوشته می شود که پاسخ ما به این تعرض همان است که پیش تر گفته شد:
,
 
,
و کلام آخر اتمام حجت با حرامیان داعش و اربابان نابخردشان: همه ی ما جوانان انقلابی ایران اسلامی، فرزندان اباعبدالله  الحسین هستیم، برگرد تا سربند یا زهرا (س) نبستیم.
,
 
,
 
,
بیان القوات التعبئة الطلاب  لخمسین جامعة حرة الایرانیة حول التطورات فی العراق
,
أیها الإخوان و الأخوات المسلمین
,
 
,
«قد یعادیک شخص، و لکن لیست عداوته اصلیة؛ بل تنبع من عامل آخر، أو من شخص آخر،فعلیکم أن تجدوا العدوّ الاصلی، و الیوم عدّة من الناس فی الاقسام المختلفة من العالم الاسلامی باسم المجموعات التکفیریة و الوهابیة و السلفیة، یعملون ضدّ العالم الاسلامی، اعمالاً سیئة، لکنّها لیست عداوتهم اصلیة، لیفهم الجمیع هذا، هم الحمقاء، لکنّ العدوّ الاصلی الذی یحفز هؤلاء، هو من یعطی المال لهم و اذا ضعفت حوافزهم، یسعی فی تقویة رغباتهم بوسائل شتّی. العدوّ الاصلی هو الّذی تبثّ بذور النفاق و الشقاق بین الامة الاسلامیة المظلومة و بین هؤلاء الحمقاء الجهّال؛ هذه هی ید الاجهزة الامنیة و المعلوماتیة. هذه المجموعات دون العقل لهم الذین یواجهون الامة الاسلامیة المظلومة باسم السلفیة و التکفیریة، هم لیسوا أعداء اصلیة، نحن نعرفهم کزمرة منخدعة. و نقول لهم: إن تخطأوا و تریدوا تقتل أخیک المسلم، فنحن لانقدرکم بشئ أیها الحمقاء الجهال حتّی نرید قتلکم؛ مع أنّنا ندافع عن أنفسنا، من حمل علینا فیواجه القبضة العنیفة.»
,
خطبة الامام الخامنئی فی حرم الامام الخمینی ۲۰۱۴/۰۶/۰۴ 
,
 
,
فقد دفعت امریکا و اسرائیل تنظیم داعش الارهابی ذی اثنی و سبعین فرقة من مختلف دول العالم و التی تسمّی نفسها "الدولة الاسلامیة فی العراق و الشام" إلی العراق بعد فشلاتهم المتتابعة مقابل جبهة المقاومة فی سوریا. و الحجة الاصلیة لهذا الأمر، هی یأسهم من النجاح فی سوریا و القلق من عودة هؤلاء الارهابیین إلی بلدانهم فی اوروبا و سائر أنحاء العالم بعد أن صاروا أقویاء فی برمجة الأجهزة المعلوماتیة؛ فسوف یحطّم التکفیریون فی صحراء العراق أو یقمع، أو یوفق و فی هذه الحالة تمتدّ الزعزعة إلی حدود ایران.      
,
 
,
بعد أن تجوّل هذا التنظیم ثلاثة شهور فی العراق و جاؤوا بضبّاط حزب البعث العراقی الذین کانوا تلامیذ و فضالات صدام، بدأ الهجوم الوسیع علی العراق فتصرّف أقساماً من العراق. و و فی هذه الأثناء یتوهم التکفیریون بعد تجدید قواهم بنهب القواعد العسکریة و مراکز البولیس فی حدود تصرفاتهم الهجوم إلی الکربلاء المعلی، فقد هجم إلی سامراء مرّتین و لکن أباد برنامجهم بدفاع الجیش العراقی الشدید. و من الضروری الانتباه إلی نقاط عدّة:
,
 
,
-نعرف أنّ العراقیین سینجحون فی الدفاع عن حرم أهل البیت علیهم السلام بعون اله سبحنه و تعالی و عنایة الامام الزّمان (عج) بدرکهم عن سیناریو العدوّ لبثّ التفرقة بین الشیعة و السنّی بعیداً عن النزاعات الدینیة.  
,
 
,
-إذا سمع علماء الاسلام الشرفاء من الشیعة و السنّة بهذا التهدید، دعوا اتباعهم إلی الجهاد بتمام المعنی مع التکفیریین و الدّفاع عن ناموس الامّة الاسلامیة. فنقدّر لهم و نشکرهم کذخائر الاسلام الحقیقیة،  و لکن لاننسی سکوت خوارج الامة الذین طبّلوا زمن الصّلح و و الوحدة علی التفرقة و التکفیر، فی هذه الایام التی تبتلی صداقتنا، فهل یمکن أن نتصوّر أن کان نفاق هؤلاء المدّعین الالکثیر الصخب عن جهل؟
,
3-یجب علی الدول الاسلامیة مساعدة الدولة العراقیة للتفوق علی هذه الازمات التی تکون عابرة علی الیقین، فتذکّروا ذلک الیوم الذی یفرّ هذا الجیش من الارهابیین المنهزمة إلی بلدانهم و سوف تحتاج هذه الأمراء إلی الدول المجربّة فی مواجهة الارهاب.    
,
 
,
4-مخاطبنا الاصلی لیس زعماء تنظیم داعش الارهابی الحمقاء، بل حماتهم الاصلیة المالیة و السیاسیة أی امریکا و اسرائیل و إنجلیز و السّعودیة. أی تعرّض علی الحرمین الشریفین فی سامرّاء، الکاظمین، النجف و الکربلاء سوف یحاسب علی حساب حماتهم الاصلیة و تکون اجابتنا علی هذا التعرض نفس الشئ الذی قلنا سابقاً:
,
«إن لایعلموا فلیعلموا إن یخطأون أی خطأ فسیدمّر الجمهوریة الاسلامی الایرانیة تل ابیب و حیفا»
,
و الکلام الآخر و الانذار الأخیر لداعش و حماتها: «کلّنا أولاد ابا عبد الله الحسین، ارجع إلی الوراء حتّی لم نشدّ عصابة یا زهراء»
 
امضاء کنندگان بیانیه:
 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران واحد غرب
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران واحد شمال
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دندانپزشکی تهران واحد شمال
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دندانپزشکی تهران واحد غرب                         
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه   
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان    
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهار
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  اسلامی کبوتر آهنگ                                   
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زابل                                           
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر                                     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مسجد سلیمان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاش                                         
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شادگان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار                                        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان  
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراوان                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گتوند     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی راسک                                        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شوش      
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خوی        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سقز                                           
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قروه                                           
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نقده         
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیجار                                          
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تکاب            
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان                                         
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهیندژ            
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه                                        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اشنویه                 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک                                    
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز                                          
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایذه                                           
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی باغنمک                                      
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان                                   
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خرمشهر                               
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهلران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دره شهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سوسنگرد                                        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایوان
(با تشکر از شورای تبیین مواضع دانشگاه آزاد اسلامی کرج)
 
انتهای پیام/خ
,
و الکلام الآخر و الانذار الأخیر لداعش و حماتها: «کلّنا أولاد ابا عبد الله الحسین، ارجع إلی الوراء حتّی لم نشدّ عصابة یا زهراء»
,
 
,
امضاء کنندگان بیانیه:
 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران واحد غرب
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران واحد شمال
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دندانپزشکی تهران واحد شمال
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دندانپزشکی تهران واحد غرب                         
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه   
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان    
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهار
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  اسلامی کبوتر آهنگ                                   
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زابل                                           
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر                                     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مسجد سلیمان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاش                                         
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شادگان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار                                        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان  
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراوان                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گتوند     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی راسک                                        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شوش      
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خوی        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سقز                                           
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد     
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قروه                                           
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نقده         
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیجار                                          
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تکاب            
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان                                         
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهیندژ            
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه                                        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اشنویه                 
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک                                    
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز                                          
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایذه                                           
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی باغنمک                                      
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان                                   
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خرمشهر                               
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهلران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دره شهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز                                       
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهران
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سوسنگرد                                        
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایوان
(با تشکر از شورای تبیین مواضع دانشگاه آزاد اسلامی کرج)
 
انتهای پیام/خ
,
امضاء کنندگان بیانیه:
,
 
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کرج
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران واحد غرب
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران واحد شمال
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دندانپزشکی تهران واحد شمال
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دندانپزشکی تهران واحد غرب                         
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج                                       
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه   
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان    
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهار
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  اسلامی کبوتر آهنگ                                   
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر     
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اسدآباد 
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زابل                                           
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر     
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر                                     
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مسجد سلیمان
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاش                                         
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شادگان
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی چابهار                                        
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان  
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراوان                                       
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گتوند     
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی راسک                                        
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شوش      
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیکشهر                                       
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خوی        
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سقز                                           
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد     
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قروه                                           
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نقده         
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیجار                                          
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تکاب            
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی آبادان                                         
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شاهیندژ            
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی امیدیه                                        
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اشنویه                 
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک                                    
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اهواز                                          
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایذه                                           
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی باغنمک                                      
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان                                   
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خرمشهر                               
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دهلران
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول                                       
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دره شهر
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رامهرمز                                       
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مهران
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سوسنگرد                                        
,
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایوان
,
(با تشکر از شورای تبیین مواضع دانشگاه آزاد اسلامی کرج)
,
 
,
انتهای پیام/خ
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه