اخبار داغ

امام جمعه موقت کرمانشاه:

امروز جریان مقاومت در جهان سربلند است/لزوم حفظ انقلاب اسلامی

امروز جریان مقاومت در جهان سربلند است/لزوم حفظ انقلاب اسلامی
امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به تلاش مدافعان حرم در حراست از ارزش‌های اسلامی گفت: امروز مجاهدت آنان جریان مقاومت را در مقابل دشمنان دین سربلند کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد،  آیت ‌الله محمد حجتی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر حفظ ارزش‌های انقلاب تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 

,

وی افزود: همه باید بدانیم که این انقلاب اسلامی آسان به دست نیامده است و باید برای حفظ آن با تمام وجود تلاش کرد.

,

 

,

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به فرمایشات امام راحل گفت: ایشان همواره بر این موضوع که انقلاب کردن آسان است اما حفظ آن مهم بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تاکید داشتند.

,

 

,

وی بار دیگر بر حفظ انقلاب تاکید کرد و گفت: همانگونه که انقلابی شدن و انقلابی ماندن اهمیت دارد، حفظ انقلاب و ارزش های آن نیز بسیار با اهمیت است.

,

 

,

آیت الله حجتی بار دیگر به فرمایشات امام راحل و تلاش های ایشان برای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) پیروزی انقلاب اسلامی را مقدمه شکل گیری حکومت جهانی منجی موعود می دانستند.

,

 

,

وی با اشاره به تلاش های مدافعان حرم در دفاع از اسلام و حرمین شریفین گفت: امروز مجاهدت مدافعان حرم جریان مقاومت را در مقابل دشمنان دین و خدا سربلند کرده است و باعث شده که پیام انقلاب اسلامی به گوش آزادی خواهان جهان برسد.

,

 

,

بیکاری به خانواده ها فشار می آورد

,

امام جمعه موقت کرمانشاه، بر وجود عدالت و اجرا و پایبندی به احکام دینی به عنوان وظایف مسلمین برای ظهور حضرت مهدی(عج) تاکید کرد و گفت: این موضوع در مبانی توحیدی بسیار با اهمیت است.

,

 

,

وی اشاره ای نیز به مشکل مزمن سال‌های اخیر کرمانشاه و کشور یعنی بیکاری داشت و با انتقاد از این موضوع گفت: بیکاری به عنوان یک مشکل بر افراد جامعه و خانواده ها فشار می آورد.

,

 

,

آیت الله حجتی بر توجه مسئولین و دولتمردان برای رفع این مشکل در جامعه تاکید کرد و افزود: دولت باید  با یک برنامه ریزی کارشناسی نسبت به رفع این مشکل کوشش کند.

,

 

,

خطیب جمعه کرمانشاه در پایان با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر بر بزرگداشت این ایام تاکید کرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه