اخبار داغ

مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان البرز خبر داد؛

نخستین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز برگزار می شود

نخستین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز برگزار می شود
مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان البرز از برگزاری نخستین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا تاریخ 22 بهمن ماه 1395 تعیین و اختتامیه آن نیز در تاریخ 17 اسفند ماه 1395 برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از البرز؛ عبداله فرخی مسئول معاونت علم و اقتصاد بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو باخبرنگاراین پایگاه اطلاع رسانی، با اشاره به اینکه یکی از برنامه های ابلاغی این معاونت اجرای جشنواره با رویکرد علمی و اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر هم افزایی نهادها و اقشار، در هیئت رئیسه بسیج دانشجویی استان البرز تصمیم بر آن شد تا این جشنواره علمی با همکاری دیگر اقشار بسیج برگزار شود.

وی افزود: امسال با هماهنگی و همکاری سه نهاد انقلابی بسیج دانشجویی، سازمان بسیج علمی، پژوهشی و بسیج اساتید استان تحت عنوان " نخستین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان البرز (علوم کاربردی – علوم انسانی ) برگزار می شود و  جلسات متعددی نیز در راستای هماهنگی بیشتر این جشنواره برگزار گردید.

فرخی با بیان اینکه محورها و رویکردهای اصلی جشنواره عناوینی همچون اقتصاد دانش بنیان، تجاری سازی دانش، کارآفرینی دانش پایه، بومی سازی دانش تعیین گردید، گفت: در این جشنواره، قالبهایی مانند پایان نامه ها، اختراعات و ابتکارات، شرکتهای دانش بنیان و هسته های فناور، انجمنها، تشکلها و هسته های علمی، طرحهای علمی، مقالات علمی، پژوهشی شرکت داده خواهند شد.

وی به زمان برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: طی تصمیمات گرفته شده در کمیته علمی این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا تاریخ 22 بهمن ماه 1395 تعیین و اختتامیه آن نیز در تاریخ 17 اسفند ماه 1395 برگزار خواهد شد.

فرخی در پایان بیان کرد: وب سایت www.bso-conf.ir نیز جهت ارسال آثار راه اندازی شده است و لازم به ذکر است شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد بوده و آثار ارسالی پس از بررسی توسط داوران مجرب، به برترینها هدایای نفیسی در روز اختتامیه اهدا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی, ,
,
,
,
,
,
,
,
,

photo_2017-01-16_13-48-53-(5).jpg
,
, photo_2017-01-16_13-48-53-(5).jpg,


انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه