اخبار داغ

فرماندار سرایان:

دهیاران با تسلط بر علم روز و وظایف خود به حل و فصل مشکلات روستا بپردازند

دهیاران با تسلط بر علم روز و وظایف خود به حل و فصل مشکلات روستا بپردازند
فرماندار شهرستان سرایان گفت: همه دهیاران می بایست با تکیه برعلم روز ومطالعه قوانین ووظایف خود به حل وفصل مشکلات روستا بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرایان بیدار، نشست مشورتی ،آموزشی دهیاران شهرستان سرایان امروز در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهر ستان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

محمدکریمی فرماندارشهرستان سرایان در جلسه آموزشی ومشورتی دهیاران این شهرستان از آنان  خواست با تکیه بر علم روز و مطالعه قوانین شوراها ، ائین نامه ها و شرح وظایف دهیارها با تسلط کامل بر امور مسائل روستا را حل و فصل کنند .

,

وی افزود :با توجه به وضعیت مالی دولت و اعتباراتی که با مشقت   فراوان تامین می شود در هزینه کرد آن دقت لازم بعمل آیدو با ایجاد سمن و تشکیل تعاونیها آسیبهای جامعه را شناسایی و برای حل مشکلات اقتصادی چاره اندیشی نمایند و از توان فکری و مالی چهره هایی که در خارج از روستا سکونت دارند استفاده نمایند .

,

در این جلسه مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان ،کشاورزان  و عشایر استان در خصوص زمان و چگونگی تشکیل صندوق ،  نحوه عضویت ، مزایای بیمه و اینکه سرایان با جذ ب ۵۸درصد رتبه دوم را در سطح استان دارد مطالبی بیان نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه