اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام:

ولایت مداری، مهم ترین پیام شهدا/ ورود هواپیمای ایرباس نیاز به این همه استقبال نداشت

ولایت مداری، مهم ترین پیام شهدا/ ورود هواپیمای ایرباس نیاز به این همه استقبال نداشت
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: ما که این همه اقتدار در سایه دفاع مقدس داشته‌ایم اما ورود یک هواپیما نیاز به این همه استقبال نیاز نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام المسلمین غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام در مراسم گرامیداشت کربلای چهار و پنج، ضمن گرامی داشت یاد شهیدان عملیات‌های کربلای چهارو پنج، گفت: در ادامه راه این شهدا، امیدواریم لایق مصداق آیه کریمه (من المومنین رجالٌ صدقو ما اهدوالله علیه و مِنهُم مِن قضا نَهقَه) باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، ,

 

,

وی گفت: طی این عملیات، 243 شهید از خراسان جنوبی تقدیم انقلاب اسلامی شد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام با اشاره به آیه "و منهم من ینتظر وما بدلو تبدیلا"، افزود: ما مصداق این بخش از آیه که بر عهد خودمان بر پیمان خودمان با خدا، رسول خدا(ص)، ائمه معصومین و مقام ولایت هستیم و در این مسیر نباید تغییری در مسیرمان ایجاد شود.

,

 

,

حجت الاسلام نوفرستی خاطرنشان کرد: با توجه به وصایای شهداکه پیوسته دربحث اطاعت ازولایت، حفظ ولایت ودعا برای امام و ولایت کرده اند، هر شهید به طور میانگین چهارمرتبه ما را به پشتیبانی از ولایت و امامت توصیه کرده اند.

,

  

,

وی با بیان اینکه ولایتمداری یکی از شاخصه های مهم رزمندگان و شهدا است، خاطرنشان کرد: دو ولایت بیشتردر عالم نیست، یک ولایت خداوند متعال که نور و ایمان است و دیگری تجلی ولایت خدا است که خداوند ولایت خودش را در عالم به پیغمبر و ائمه و در زمان ما به نائب امام زمان (عج) داده است.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام بیان کرد: در زمان جنگ هر رزمنده به خاطر ولایت مداری پا به جبهه گذاشته بود که این همان تفسیر سخن امام زمان (عج) است که می‌فرمایند "در حوادثی که رقم میخورد علما بر شما حجت هستند.

, ,

 

,

نوفرستی گفت: یکی از نکاتی که بزرگان بیان می‌کنند اگر کسی می‌خواهد واقعا تحت ولایت خداوند باشد؛ اول باید بر خودش ولایت داشته باشد که این مهم باعث می شود در مسیر ولایت پذیری ام همیشه ثابت قدم بمانم و رنگ عوض نکنم.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه پیام شهدای بزرگوار شهدا قطعا امروز ولایتمداری است، تصریح کرد: باید طوری در زندگی رفتار کنیم که از شهدا عقب نمانیم و حتی جلو نزنیم.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: اگر تحت ولایت خداوند خودمان را حفظ نکردیم قطعا تحت ولایت مدار نیستیم.

,

 

,

نوفرستی بیان کرد: از خدا بخواهیم که تحت ولایت خداوند، رسول خدا، ائمه معصومین وامروز ولایت فقیه بمانیم چراکه برد این حمایت برای خودمان است.

,

 

,

وی تصریح کرد: ما که این همه اقتدار در سایه دفاع مقدس داشتهایم اما روزی که هواپیمای جدید ایرباس را آوردند؛ انسانی که یک ذره فکر و غیرت داشته باشد متوجه می شود که این همه دوربین برای چیست؟؛ این همه هواپیما که در آسمان‌های ما است حتی اگر این هواپیما نو باشد نیاز به این همه استقبال نیاز نداشت.

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه