اخبار داغ

فرماندار سرایان:

آموزش های لازم به خانواده ها در خصوص مضرات مواد مخدر باید داده شود

آموزش های لازم به خانواده ها در خصوص مضرات مواد مخدر باید داده شود
فرماندار سرایان گفت: با آموزش های لازم به خانواده ها ،اطلاع رسانی و آگاه سازی از عواقب جبران ناپذیر مواد مخدر به ویژه برای جوانان صورت گیرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرایان بیدار، جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سرایان با حضور فرماندار ،دبیر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر استان ،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری و سایر اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

محمد کریمی فرماندار شهرستان سرایان  با تأکید بر اینکه همه‌ مردم چه مسئولان و چه شهروندان باید نسبت به این خطر حساسیت داشته باشند گفت: مهد کودک ها و مدارس نیز باید دید کافی را در کودکان و دانش آموزان ایجاد کنند و در حد توان این مسئله را کم کنیم تا جوانان ما درگیر اینگونه مسائل نباشند و این مسئله که یکی از مهمترین دغدغه های مقام معظم رهبری و خانواده هااست را برآورده نمائیم.

,

رسولی مقدم معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بیان داشت: افزایش کشفیات مواد مخدر توسط نیروی انتظامی هر چند قابل تقدیراست،اما این افزایش نمی تواند به عنوان شاخص مثبت تلقی شود و بایستی در راه مبارزه با مواد مخدر باتوجه به وسعت و عمق مسئله اهتمام بیشتری اعمال شود.

,

دبیر شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر استان نیز در این جلسه گفت : اعتیاد با ماده مخدر، بر می گردد به جهل انسان ها و بیشتر در خانواده هایی مشاهده می شود که اطلاعات آنها کم است و باید در این زمینه آگاهی افراد را افزایش داد.

,

زندی در ادامه اظهار داشت: بهترین اقدام برای جلوگیری از ابتلا به این گونه مواد،آگاهی بخشی و اطلاع رسانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه