اخبار داغ

وزیر راه و شهرسازی:

تسهیلات 11 درصدی به سرمایه گذاران بافت های فرسوده تخصیص یافت

تسهیلات 11 درصدی به سرمایه گذاران بافت های فرسوده تخصیص یافت
وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: کسانی که بر روی بافت های فرسوده سرمایه گذاری می کنند از تسهیلات 11 درصدی بهره مند می شوند و این تسهیلات نسبت به بقیه بافت ها مقدار بیشتری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "خارگ خبر"؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خارگ خبر مبنی بر میزان بافت های فرسوده در کشور و برنامه وزارت برای احیای بافت های فرسوده اظهار کرد: بر اساس برآوردهای وزارت راه و شهرسازی حدود 19 میلیون نفر از جمعیت کل کشور در بافت های فرسوده  میانی و در اطراف شهرهای بزرگ زندگی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "خارگ خبر"؛ ,

وی افزود: سیاست های وزارت راه روی تمامی طرح ها و توانمند کردن مردم این بافت ها است و برای نوسازی بافت ها پیش از این که بخواهیم اقدامی برای واحد های مسکونی بکنیم ملاک این است که بافت ها بتوانند تشخص اجتماعیشان را پیدا کنند.

,

اخوندی خاطر نشان کرد: دانشکده هنر و معماری خلیج فارس بوشهر با بیش 8 هزار متر مربع زیربنا و 600 دانشجو نمونه ای از بافت های قدیمی است که بر اساس معماری گذشته ی خود آن را بازسازی کردیم و باعث شد با بازسازی دانشکده آن هم در همان معماری خودش شأن و منزلت بافت فرسوده دانشکده ارتقا پیدا کند.

,

وی افزود: در کنار اقدامات پروژه های محرک توسعه که پروژه هایی با کاربری عمومی هستند در جهت منزلت اجتماعی بافت های فرسوده و حس تعلق و تشخص مردم به این بافت ها تسهیلات بانکی قرار داده ایم.

,

وزیر راه و شهرسازی  بیان کرد: کسانی که بر روی بافت های فرسوده سرمایه گذاری می کنند از تسهیلات 11 درصدی بهره مند می شوند و این تسهیلات نسبت به بقیه بافت ها مقدار بیشتری است و این سیاست بنیادینی است که در جهت ارتقای معماری و ارتقای زندگی مردم به آن اهمیت داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه