اخبار داغ

در جلسه دهه فجر عنوان شد؛

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی و ارائه دستاوردهای آن به نسل‌های جدید است

دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی و ارائه دستاوردهای آن به نسل‌های جدید است
اولین جلسه هماهنگی سی و هشتمین سالگرد پیرروزی انقلاب اسلامی وستاد دهه مبارک فجر شهرستان منوجان با حضور امام جمعه ، فرماندارو مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان  روز گذشته اولین جلسه هماهنگی سی و هشتمین سالگرد پیرروزی انقلاب اسلامی وستاد دهه  مبارک فجر شهرستان منوجان  با حضور امام جمعه ، فرماندار و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری  این شهرستان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان  ,

 

,

حجت‌الاسلام امین رضوانی  امام جمعه منوجان در این جلسه گفت: انقلاب اسلامی به این نیاز دارد که در همه عرصه‌ها‌ از کشورها‌ی دیگر جلوتر باشد.

,

 

,

وی عنوان کرد: بهترین دلگرمی برای نظام جمهوری اسلامی این است که‌ مسؤولان این نظام در این مراسم‌ حضوری پررنگ و فعال داشته باشند.

,

 

,

رضوانی بیان داشت: بهترین یار و پشتیبان نظام، مردم هستند و اگر با این ملت و مردم روراست باشیم هیچ کس نمی‌تواند جلوی نظام بایستد.

,

 

,

امام جمعه منوجان گفت: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی و ارائه دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل‌های جدید است و برای جلوگیری از نفوذ دشمن به کشور باید مردم و مسئولان با هم متحد باشند.

,

 

,

رضوانی با اشاره به اینکه منوجان شهری ترانزیتی است، تصریح کرد: شهرستان منوجان از چهار طرف با سه استان هم‌مرز است و در همین راستا باید همه مسئولان برای توسعه شهرستان و ایجاد شهری نمونه تلاش مضاعف داشته باشند.

,

 

,

برگزاری مراسم‌ دهه فجر در واقع انتقال فضای پیروزی انقلاب به نسل‌های آینده است‌

,

 

,

حسین صادقی  فرماندار منوجان در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گفت: هر آنچه امروز  ملت ایران دارد، از برکت نظام و انقلاب است و برگزاری سی و هشتمین دهه فجر از اهمیت خاصی برخوردار است.

,

 

,

وی افزود: همه مسئولان وظیفه دارند هماهنگی لازم را با ستاد دهه فجر داشته باشند، برگزاری مراسم‌ دهه فجر در واقع انتقال فضای پیروزی انقلاب به نسل‌های آینده است‌.

,

 

,

صادقی ادامه داد: مدیران شهرستان منوجان باید از این فرصت‌ها استفاده و خدمات دولت را به مردم ابلاغ کنند.

,

 

,

فرماندار منوجان بیان کرد: وظیفه مسئولان این است که‌ مردم را امیدوار و خدمات این انقلاب را به مردم ابلاغ کنند، چرا که دشمن با شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال ناامید کردن جوانان است.

,

 

,

صادقی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر گفت: دستگاه‌های اجرایی لیست پروژه‌ها‌ی افتتاحیه را به ستاد دهه فجر ابلاغ کنند تا برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه دهه فجر باید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود، بیان داشت: مسئولانی که تعهد به این نظام دارند باید حضوری پررنگ در مراسم‌ دهه فجر داشته باشند، چرا که‌ مردم، مسئولان را به عنوان یک نماد می‌بینند.

,

 

,

صادقی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: مردم ملت ما مردمی قدر‌شناس هستند و مسئولی که به این مردم خدمت کند، مردم فراموش نخواهند کرد.

,

 

,

گفتنی است در این جلسه خشنود صادقی‌ به عنوان مسوول ستاد دهه فجر شهرستان منوجان منصوب شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه