اخبار داغ

آیین ۱۲ملیتی نوروز در یونسکو ثبت می‌شود/سلامت ناوگان حمل و نقل بسترساز رشد گردشگری

آیین ۱۲ملیتی نوروز در یونسکو ثبت می‌شود/سلامت ناوگان حمل و نقل بسترساز رشد گردشگری
معاون رئیس جمهور گفت: امیدواریم آیین نوروز از سوی ۱۲ کشور جهان با محوریت ایران در یوسکو به زودی ثبت جهانی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ زهرا احمدی‌‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه شورای اداری استان مرکزی گفت: دولت یازدهم زمانی که مدیریت اجرایی کشور را به دست گرفت کشور در بُعد داخلی و خارجی با مشکلات متعددی روبه رو بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

احمدی پور با اشاره به اینکه ایران هراسی یکی از مهمترین مشکلات کشور در بُعد خارجی بود اظهار کرد: بر این اساس رسانه های خارجی با تصویرسازی رسانه ای فضای نا امنی در ایران را برای کشورهای خارجی ترسیم کرده بودند.

,

وی با اشاره به اینکه قبل از روی کار آمدن دولت یازدهم جنگ با ایران قطعی شده بود و فقط کشورهای غربی برای تعیین زمان آن بودند، افزود: دولت یازدهم با مدیریت برجام ضمن اینکه سایه جنگ را از کشور دور کرد به ایران هرسی در بین کشورهای خارجی پایان داد.

,

معاون رئیس جمهور ورود اولین هواپیما به کشور ابتدایی‌ترین آثار رفع تحریم‌ها عنوان کرد و افزود: ورود هواپیما به کشور شاهکار حساب نمی شود.

,

سلامت ناوگان حمل و نقل بسترساز رشد گردشگری/افزایش حضور گردشگران خارجی در کشور

, سلامت ناوگان حمل و نقل بسترساز رشد گردشگری/افزایش حضور گردشگران خارجی در کشور, سلامت ناوگان حمل و نقل بسترساز رشد گردشگری/افزایش حضور گردشگران خارجی در کشور,

وی با بیان اینکه سلامت ناوگان حمل و نقل به گردشگری کشور کمک شایانی می کند، ادامه داد: امیدواریم با تحول شاهد ورود گردشگران خارجی به کشور باشیم.

,

احمدی‌پور به رشد گردشگری به کشور بعد از برجام اشاره کرد و افزود: رشد گردشگری از ۱۰ کشور بین ۱۲ تا ۱۰۴ درصد افزایش داشته است این در حالی است که هر گردشگر خارجی یعنی ایجاد سه شغل در کشور است.

,

 رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: طی دو هفته گذشته گلموبرگ اعلام کرد در سال ۲۰۱۷ ایران مقصد گردشگری دنیا خواهد بود.

,

وی ادامه داد: سال ۲۰۱۷ سال گردشگری پایدار است؛ دنیا محور توسعه را بر مدار گردشگری تعریف می کند و ایران باید از این منابع درآمد کسب کند.

,

معاون رئیس جمور با اشاره به اینکه ظرفیت گردشگری ایران متفاوت از دنیا است و در ایران هم گردشگری دنیا را به صورت تجمیعی داریم، افزود:  باید با برنامه ریزی در جهت جذب سرمایه گذار تلاش کنیم.

,

برگزاری نمایشگاه‌ صنایع دستی ایرانی در کشورهای خارجی

, برگزاری نمایشگاه‌ صنایع دستی ایرانی در کشورهای خارجی, برگزاری نمایشگاه‌ صنایع دستی ایرانی در کشورهای خارجی,

وی ادامه داد: به منظور صادرات صنایع دستی از کشور اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های صنایع دستی در کشورهای مختلف کرده ایم به طوری که در حال حاضر در هلند و فرانسه نمایشگاه صنایع دستی دایر کرده ایم و در دو ماه دیگر یک نمایشگاه دیگر هم در کشورهای اروپایی دایر خواهیم کرد.

,

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد: برای اولین در سال ۹۵ انجمن صادرکنندگان صنایع دستی را در کشور راه اندازی کرده ایم.

,

وی افزود: در عرصه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از هفته آینده شش رویداد بین المللی و آسیایی در کشور در سال ۲۰۱۷ آغاز می شود.

,

احمدی‌پور اضافه کرد: در تلاش هستیم با برگزاری این رویدادها و توجه به گردشگری پایدار تحرک اقتصادی را در کشور افزایش دهیم.

,

وی با اشاره به اینکه نوروز امسال متفاوت با نوروز سال‌های آینده است، افزود: آیین نوروز از سوی ۱۲ کشور جهان با محوریت ایران در یوسکو به ثبت می‌رسد و امیدواریم به میمنت این اتفاق بزرگ پیام نوروز ۹۶ ملت ایران پیام اعتدال، صلح و دوستی باشد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه