اخبار داغ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه:

سامانه 141 آماده ارائه خدمات به مردم است

سامانه 141 آماده ارائه خدمات به مردم است
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سامانه 141 آماده ارائه خدمات به مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بهمن خسروانی در گفت و گو با خبرنگار پاک پرس، اظهار داشت: یکی از روشهایی که عموم مردم می توانند از طریق آن در کمترین زمان ممکن از آخرین وضعیت راه های استان و کشور مطلع شوند ارتباط با خطوط سامانه سه رقمی 141 است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: دارندگان تلفن همراه نیز می توانند بدون اعمال کد تلفن یا عدد پیش شماره  تنها با گرفتن شماره 141 با سامانه مذکور مستقر در استان ارتباط برقرار کنند.

,

خسروانی گفت: مردم می توانند با زدن کلیدهای صفر تا پنج از خدمات این سامانه که به راحتی توسط سیستم، راهنمایی می شود بهره مند شوند.

,

وی افزود: از طریق تماس با این سامانه امکان اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها، محدودیتهای تردد، دریافت مسیر و مسافت بین شهرها، ارتباط با کارشناسان مرکز و ارائه انتقادات و پیشنهادات امکان پذیر است.

,

خسروانی خاطر نشان کرد: همچنین دارندگان تلفن همراه می توانند علاوه بر خدمات مذکور درخواستهای خود با ایجاد یک پیامک و ارسال آن به شماره پیامک1000141 عنوان کنند.

,

وی افزود: این افراد برای دریافت مسیر و مسافت بین شهری باید نام شهر مبدا و مقصد را به صورت فارسی تایپ کنند، جهت دریافت آخرین وضعیت جوی و ترافیکی عدد 141 و برای دریافت محدودیتهای ترافیکی آخر هفته عدد یک را ارسال کنند.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه