اخبار داغ

گلپایگان با بیش از ۵۰ برنامه متنوع به استقبال فجر انقلاب اسلامی می رود

گلپایگان با بیش از ۵۰ برنامه متنوع به استقبال فجر انقلاب اسلامی می رود
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: شهرستان با بیش از ۵۰ برنامه متنوع به استقبال فجر انقلاب اسلامی می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان، صادق جباری در نشست نهایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گلپایگان که امروز در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به گستردگی اجرای برنامه های دهه فجر درر سرتاسر شهرستان عنوان کرد: مراسم جشن ۳۸ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۳۸ روستا، ۳۸ مدرسه، ۳۸ پایگاه بسیج، ۳۸ اداره شهرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تجلیل از شهدای انقلاب و غبار روبی از مزار شهدا، برپایی جشن انقلاب به صورت ویژه در ۱۰ روستا، افتتاح ۲۰ پروژه عمرانی، اقتصادی و خدماتی باا هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیار تومان، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، جلسات پرسش و پاسخ و کرسی های آزاد اندیشی در مراکز آموزش عالی شهرستان و شرکت گسترده مردم و مسئولان شهرستان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را از مهم ترین برنامه های این ستاد در این دهه است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تبیین کرد: تبیین کار آمدی نظام و انتقال ارزش های فرهنگ انقلاب اسلامی به نسل های سوم و چهارم از اهدافف اجرای برنامه های دهه فحر است.

جباری ویژگی برنامه های امسال را توجه به جوانان و بانوان ذکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار عالمان,
,
,
,
,
,
,

راه شهدا را در عمل ادامه دهیم
فرماندارشهرستان گلپایگان تصریح کرد: ادامه دادن راه امام و شهدا در زبان کافی نیست و در عمل باید رهرو بودن خود را باید نشان دهیم.

حسین فراست به سخنرانان مراسمات دهه فجر توصیه کرد: در برنامه های دهه فجر به تبیین مسائل انقلاب و ویژگی های آن بپردازند.

وی افزود: شبهه های جوانان در مورد انقلاب اسلامی باید ریشه یابی و پاسخ داده شود.

, راه شهدا را در عمل ادامه دهیم,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه