اخبار داغ

دلایل انتشار گاز در اطراف «پلاسکو»

دلایل انتشار گاز در اطراف «پلاسکو»
یک مقام مسئول با اشاره به قطع گاز شهری مناطق اطراف ساختمان پلاسکو، اعلام کرد: نشت گاز، احتمالا مربوط به کپسول‌های گازمایع واحدهای تجاری ساختمان بوده که منفجر شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا یوسفی‌پور در گفتگو با مهر با تشریح دلایل نشت گسترده گاز در اطراف ساختمان تخریب شده پلاسکو و  اختلال در فعالیت نیروهای امدادی و سگ‌های زنده‌یاب، گفت: ساختمان پلاسکو جزو مشترکان گاز طبیعی شرکت ملی گاز ایران نبودند و این ساختمان اصلاً به شبکه گاز تهران متصل نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مهر,

رئیس مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت ملی گاز ایران با اعلام اینکه از صبح امروز بلافاصله پس از وقوع حادثه، انشعاب گاز ساختمان‌ها و مناطق همجوار ساختمان پلاسکو قطع شد، تصریح کرد: هم‌اکنون تیم‌های امدادی شرکت گاز استان تهران در محل وقوع حادثه حضور دارند.

,

این مقام مسئول همچنین در خصوص انتشار گاز در محل حادثه اظهار داشت: به نظر می‌رسد با توجه به اینکه در واحدهای تجاری ساختمان پلاسکو، از کپسول‌های گاز مایع (ال پی جی) برای پخت و پز استفاده می‌کردند، نشت این گازها در محیط اطراف آغاز شده است.

,

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر نمی‌توان درباره انتشار گاز در محل وقوع حادثه اظهارنظر کارشناسی شده‌ای انجام داد، خاطرنشان کرد: قطعاً این گاز، گاز شهری نبوده؛ زیرا ساختمان به شبکه گاز تهران متصل نیست.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه