اخبار داغ

شهردار سردشت:

برنامه 20 ساله برای سردشت تدوین می شو د

برنامه 20 ساله برای سردشت تدوین می شو د
شهردار سردشت گفت: در راستای جلوگیری از عملکردهای سلیقه ای اقدام به تدوین برنامه 20 ساله می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بُلفَت، شهردار شهر سردشت  در نخستین جلسه با اصحاب رسانه، آنها را قلب تپنده شهر معرفی کرد و گفت: در شهر سردشت مشکلاتی وجود دارد اما در کنار آن فرصت ها و ظرفیت هایی نیز برای توسعه نهفته است که با هماهنگی اصحاب رسانه در انعکاس آنها باید تلاش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بُلفَت,

عبدالله خضری پور اولویت کاری خود را اتمام پروژه های نیمه تمام شهری و سپس تدوین برنامه 20 ساله عنوان کرد و افزود: شهر برای توسعه و جلوگیری از اقدامات سلیقه ای به تدوین برنامه ای بلند مدت نیاز دارد و در آینده نزدیک برای تحقق آن هم از صاحب نظران، متخصصین و معتمدین شهر دعوت به همکاری می شود.

,

وی به مسئولیت رسانه ها اشاره کرد و آنها را ارتباط دهنده شهروندان با شهرداری دانست و در این رابطه گفت: ما توقع فرهنگ سازی از رسانه ها را داریم و در راستای همکاری دو سویه رسانه ها با شهرداری، پذیرای پیشنهادات و انتقادات سازنده هستیم.

,

 به گفته وی، رسانه ها با فرهنگ سازی و تشویق شهروندان به پرداخت عوارض و غیره می توانند گام بزرگی را در راستای اجرای خدمات شهری بردارند.

,

خضری پور اظهار کرد: در شرایط حاضر این شهر به دلیل وضعیت توپوگرافی و نبود دسترسی همگانی به امکانات شهری و همچنین مسائل مربوط به حاشیه نشینی، این شهر را با مشکلاتی مواجه کرده است که البته هدف شهرداری در مرحله اول مشارکت شهروندان و سپس نظم دهی به این وضعیت است.

,

رییس شورای اسلامی شهر سردشت نیز در این جلسه با تاکید بر تاثیرگذاری رسانه ها بر افکار عمومی جامعه گفت: رسانه و اطلاع رسانی از ضروریات جامعه به جهت پاسخگویی مسئولین در قبال فعالیت و عملکردهایشان بوده و همچنین آگاهی دهنده شهروندان نسبت به وظایفشان در قبال شهرنشینی است.

,

وریا حسن پور افزود: برای اولین بار شورای شهر و شهرداری سردشت با تشکیل چنین جلسه ای سعی در همسو کردن افکار عمومی در راستای توسعه همه جانبه شهری دارد.

,

به گفته وی، زمینه رشد کیفی و کمی شهر سردشت در تعامل بین شهروندان و مسئولین خلاصه می شود و ما اطلاع رسانی بدون بغض و غرض ورزی را از رسانه های مجازی خواستاریم و توانایی پاسخگویی به رسانه ها را در هر لحظه داریم.

,

در ادامه این جلسه هر یک از حاضران و اصحاب رسانه مطالبی در خصوص نبود مشارکت شهروندان در توسعه شهری، برگزاری جلسات ماهانه رسانه ها با شهرداری، فرهنگ سازی و تاثیر بر نسل جدید، آموزش های همگانی، و ایجاد نهادی برای فرهنگ سازی در این مرکز را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه