اخبار داغ

شهردار فامنین:

تمدید فراخوان طراحی المان و انتخاب نام برای میدان ورودی شهر فامنین تا 25 بهمن 1395

تمدید فراخوان طراحی المان و انتخاب نام برای میدان ورودی شهر فامنین تا 25 بهمن 1395
شهردار فامنین با توجه به درخواست های مکرر علاقمندان به شرکت در فراخوان انتخاب بهترین نام و المان میدان ورودی مهلت برای شرکت در مسابقه را تمدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، احمد محمدی راستی گفت: میدان ورودی شهر فامنین با وسعت بیش از پنج هکتار با هزینه کرد بالغ بر سی پنج میلیارد ریال، در حال احداث می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

وی افزود: تا کنون باند تندرو میدان بیش از نود درصد پیشرفت فیزیکی داشته که از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین گردیده است و شهرداری با اتکاءبه توان داخلی و امکانات شهرداری، به تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری  با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل را سرلوحه خود قرار داده است.

,

 

,

  محمدی راستی عنوان کرد: با توجه به درخواست های مکرر علاقمندان به شرکت در فراخوان انتخاب بهترین نام و طراحی المان میدان ورودی شهر فامنین از طرف ساوه ، مهلت شرکت در مسابقه فوق،  تا 25 بهمن ماه سالجاری تمدید می شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: کلیه علاقمندان می توانند پیشنهادات و طرح های  خود را تا مهلت مذکور تحویل واحد طرح و برنامه شهرداری نمایند  و از جوایز  ارزشمند این مسابقه برخوردار گردند.
 

,
,

محمدی با بیان اینکه امید است ان شاءلله در دهه فجر از باند تندرو بهره برداری گردد، گفت : شرایط و مشخصات شرکت در مسابقه در خبر روز 1395/08/08 در سایت شهرداری فامنین، آمده است لذا علاقمندان می توانند با مراجعه به آن خبر، اطلاعات بیشتری کسب نمایند.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه