اخبار داغ

رئیس شورای شهر دولت‌آباد:

شهردار سابق دولت‌آباد ۱۶میلیارد تومان بدهی از خود بر جای گذاشت

شهردار سابق دولت‌آباد ۱۶میلیارد تومان بدهی از خود بر جای گذاشت
کمالی گفت: شهردار سابق دولت آباد، شهرداری دولت‌آباد را با ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تحویل گرفت این در حالی است که امروز ۱۶ میلیارد تومان بدهی از خود بر جای گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشم برخوار، رئیس شورای شهر دولت‌آباد برخوار گفت: اطهری فر شهرداری دولت‌آباد را با ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تحویل گرفت، در حالی که امروز ۱۶ میلیارد تومان بدهی از خود بر جای گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشم برخوار،,

رئیس شورای شهر دولت‌آباد برخوار عصر امروز در گفت‌وگو با چشم برخوار با اشاره به پذیرش استعفای چند هفته گذشته علیرضا اطهری فر شهردار سابق شهر دولت‌آباد اظهار کرد: اطهری فر در زمان آغاز فعالیت خود، شهرداری دولت‌آباد را با ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تحویل گرفت این در حالی است که امروز نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان بدهی از خود برجای گذاشته و حتی یک‌ریالی در حساب شهرداری دولت‌آباد وجود ندارد.

, چشم برخوار,

محمد کمالی با بیان اینکه مسؤول امور مالی شهرداری دولت‌آباد برخوار با حضور در شورای اسلامی این شهر اطلاعات دقیق این بدهی‌ها را در اختیار اعضاء شورا قرار داد، افزود: شهردار سابق دولت‌آباد با وجود این همه بدهی که از خود بر جای گذاشته است تنها یک فقره چک از بدهکاران به شهرداری دولت‌آباد به مبلغ ۵۷۶ میلیون تومان به ارث گذاشته که آن‌هم قرار است شهریورماه سال آینده نقد شود.

,

این مسئول ادامه داد: شهرداری دولت‌آباد هم‌اکنون ۴۰۰ میلیون تومان به سازمان بیمه، ۲۰۰ میلیون تومان به اداره برق، ۴۰۰ میلیون تومان به اداره دارایی، ۸۰۰ میلیون تومان به اداره کارپردازی بدهکار است.

,

کمالی در ادامه با مطرح کردن شکایت علیه شهردار سابق دولت‌آباد، گفت: این موضوع در حال سیر مراحل قانونی است.

,

سئوالی که اینجا مطرح است این است که آیا شورای اسلامی شهر دولت آباد در به وجود آمدن این بدهی نقشی نداشته است؟ آیا شورای شهر نباید بر عملکرد شهردار نظارت بیشتری می کرده است؟ چرا هم اکنون بعد از استعفای شهردار باید این مساله مطرح و مورد پیگیری قرار بگیرد؟ آیا اعضای شورا اخیرا از این موضوع مطلع شده اند؟! و…

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه