اخبار داغ

استاندار تهران خبر داد:

تشکیل جلسه ستاد بحران تا دقایقی دیگر

تشکیل جلسه ستاد بحران تا دقایقی دیگر
استاندار تهران گفت: تا دقایقی دیگر جلسه ستاد بحران در ساختمان مجاور محل حادثه برای اندیشیدن تدابیر جدید به منظور سرعت بخشی به عملیات امداد و نجات تشکیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین هاشمی استاندار تهران ضمن همراهی وزیر کشور در بازدید صبح امروز خود از محل وقوع حادثه پلاسکو با اشاره به تلاش‌ تمام دستگاه‌های امدادی، انتظامی و شهری در جریان عملیات یک روز گذشته، اظهار داشت: انصافا عملیات فوق العاده برای آواربرداری و امداد و نجات افراد گرفتار شده زیر‌آوار ساختمان پلاسکو انجام شده است ولی تا این لحظه هیچ آمار دقیقی از تعداد افراد محبوس در این سانحه در دست نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: از ساعاتی پیش نیروهای امداد و نجات به دنبال راه‌هایی برای ورود به زیرزمین ساختمان پلاسکو هستند که امیدواریم این تلاش‌ها هرچه زودتر نتیجه دهد.

,

استاندار تهران خاطر نشان کرد: متأسفانه آمارها نشان می‌دهد که تنها 100 واحدتجاری و تولیدی این ساختمان بیمه بوده و پیگیری‌ها برای این موضوع ادامه دارد.

,

هاشمی در پایان گفت: دقایقی دیگر جلسه ستاد بحران با حضور مسئولان امر در یکی از ساختمان‌های مجاور حادثه برگزار می‌شود که ضمن ارائه اخرین گزارش‌ها تدابیر جدید برای سرعت بخشی به عملیات امداد و نجات اندیشیده خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه