اخبار داغ

نماینده مردم رشت:

کمیته امداد حضرت امام (ره) نقش اساسی در کاهش فقر و ارتقای سطح اقتصادی و فرهنگی داشته است

کمیته امداد حضرت امام (ره) نقش اساسی در کاهش فقر و ارتقای سطح اقتصادی و فرهنگی داشته است
جبار کوچکی نژاد گفت: کمیته امداد حضرت امام (ره) نقش اساسی در کاهش فقر و ارتقاء سطح اقتصادی و فرهنگی خانواده ها داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خوبان خبر: جلسه هماهنگی رؤسای ادارات هشت گانه کمیته امداد استان گیلان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , خوبان,  خبر,

دراین جلسه جبار کوچکی نژاد یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز تلاش های مجموعه کمیته امداد را در جهت توانمندسازی خانواده ها و ارائه خدمات گوناگون به مددجویان قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: کمیته امداد حضرت امام (ره) نقش اساسی در کاهش فقر و ارتقاء سطح اقتصادی و فرهنگی خانواده ها داشته است و اگر مردم و به ویژه خیران همراهی بیشتری در زمینه ارائه خدمات به نیازمندان داشته باشند امکانات بیشتری در اختیار محرومان قرار خواهد گرفت و اعتمادسازی ، زمینه افزایش مشارکت های همگانی را فراهم می آورد.

,

وی به برخی از برنامه های ششم توسعه کشور اشاره کرد و افزود: حمایت از بخش های اشتغال، مسکن و معیشت مردم و نیازمندان با تعامل نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است که امیدواریم گامهای اساسی تر برای حمایت از فقرا در قالب مصوبات و قوانین برداشته شود.

,

کوچکی نژاد توانمندسازی خانواده ها را از برنامه های مؤثر کمیته امداد حضرت امام (ره) دانست و تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از این اقدام ارزشمند حمایت می کنند و تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم اعتبارات بیشتری را برای تحقق این مهم جذب کنیم.

,

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : انعکاس به موقع و شفاف عملکرد کمیته امداد حضرت امام (ره) می تواند نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در بحث رسیدگی به مشکلات اساسی محرومان داشته باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه