اخبار داغ

دادستان عمومی انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پرونده کلاهبرداری کیشکور به دیدان عالی کشور رسید/ قاچاقچی بین المللی در انتظار صدور کیفرخواست

پرونده کلاهبرداری کیشکور به دیدان عالی کشور رسید/ قاچاقچی بین المللی در انتظار صدور کیفرخواست
دادستان عمومی انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان از ارجاع پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب سیستان و بلوچستان به دیوان عالی کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد در گفت‌وگو با خبرنگار دادمردان، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده نصیر بامری قاچاقچی معروف بین‌المللی، اظهار داشت: پرونده این قاچاقچی بین‌المللی آماده صدور قرار جلب به دادرسی و کیفر خواست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دادمردان, .,

وی افزود: احتمالا تا یک ماه آینده کیفر خواست صادر خواهد شد و پرونده برای صدور رای به دادگاه انقلاب ارسال می شود.

, .,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به ارجاع پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب سیستان و بلوچستان به دیوان عالی کشور، بیان کرد: پرونده کلاهبردار میلیاردی جنوب استان نیز به دیوان عالی کشور ارجاع شده است.

, .,

وی خاطر نشان کرد: این پرونده کلاهبرداری عظیمی که در قالب ثبت نام  خودرو در کل استان صورت گرفته است از پرونده‌های مهم استان می باشد.

, .,

دادستان عمومی انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که متهم این پرونده در تهران و در چند استان دیکر کلاهبرداری داشته است، تصریح کرد: پیش از این دادسرای تهران به این پرونده رسیدگی کرده است اما در اثناء رسیدگی و به جهت رسیدگی توامان آن را به این استان ارسال نموده که این موضوع اختلاف ایجاد کرده است.

,

وی در پایان گفت:  این پرونده برای  یک سری اعلام نظرها به دیوان عالی کشور ارجاع شده و اگر دیوان عالی کشور تشخیص را بر رسیدگی این استان بگذارد، و صلاحیت ما را تایید کند با جدیدیت این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

, .,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه