اخبار داغ

منوچهر متکی:

کاندیدای ریاست جمهوری نیستم / کسانی که برجام را ساماندهی کردن نقد ها را باور کرده‌اند

کاندیدای ریاست جمهوری نیستم / کسانی که برجام را ساماندهی کردن نقد ها را باور کرده‌اند
وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: کسانی که برجام را ساماندهی کردند نقدهای موجود را هم باور و قبول دارند و به این نقطه رسیده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا، منوچهر متکی شب گذشته در حاشیه دومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) مسجد حاج محمدعلی گودرزی کردکوی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برجام گفت: برجام توافقی است که انجام شده و درحال حاضر باید آمریکایی ها را سرجایشان نشاند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا, منوچهر متکی شب گذشته در حاشیه دومین یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج المهدی (عج) مسجد حاج محمدعلی گودرزی کردکوی در گفتگو با , خبرنگار ما , در خصوص برجام گفت: برجام توافقی است که انجام شده و درحال حاضر باید آمریکایی ها را سرجایشان نشاند.,

وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در حقیقت رویکرد جدیدی که در کاخ سفید درحال شکل گیری است باید به آنان فهماند که رویکردی که پیش رو گرفتند یک رویکرد منافقانه هست.

,

وی افزود: آمریکایی منافع زیادی از برجام دارند و نباید زیاده طلبی کنند و این فوری ترین کاری است که ما در قبال آمریکایی ها باید در موضوع برجام داشته باشیم.

,

کسانی که برجام را ساماندهی کردند نقدهای موجود را هم باور و قبول دارند

, کسانی که برجام را ساماندهی کردند نقدهای موجود را هم باور و قبول دارند, کسانی که برجام را ساماندهی کردند نقدهای موجود را هم باور و قبول دارند,

معاون بین المللی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه هم تأیید و هم نقدهای فراوانی بر برجام گفته شده، خاطرنشان کرد: کسانی که برجام را ساماندهی کردند نقدهای موجود را هم باور و قبول دارند و به این نقطه رسیده اند.

,

متکی با بیان اینکه مهمتر از اشکالات وارده بر متن برجام، نحوه تعامل و برخورد آمریکایی هاست، متذکر شد: ما در یک جنگ جدیدی با آمریکایی ها هستیم.

,

در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهم کرد

, در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهم کرد, در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهم کرد,

وزیر امور خارجه دولت نهم و دهم تأکید کرد: آمریکایی ها بایستی همانند جبهه های پیشینی که علیه انقلاب اسلامی باز کردند و شکست خوردند در این میدان جدید هم بایستی شکست بخورند.

,

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهید کرد، گفت: بنده به در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه