اخبار داغ

خطیب جمعه رباط کریم:

آتش نشانان در پلاسکو فداکارانه با آتش جنگیدند/ مردم قدرتی برای خرید ندارند

آتش نشانان در پلاسکو فداکارانه با آتش جنگیدند/ مردم قدرتی برای خرید ندارند
خطیب جمعه رباط کریم گفت: باید نگرانی و ناراحتی خود را نسبت به ریزش ساختمان پلاسکو را به همه مردم از جمله آتش نشانان غیور مند و شجاع تسلیت عرض کنم آنان که شجاعانه برای حفظ جان مردم جان خود را فدا می کنند واقعا باید قدر این افراد را بدانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی رباط نیوز، حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه رباط کریم در آیین عبادی سیاسی روز جمعه که با حضور آحاد مردم، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در مصلی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال دو نوع نعمت را دراین دنیا به ما ارزانی کرده است، نخست نعمت ظاهری و دوم نعمت باطنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

وی ادامه داد: ؛ نعمت ظاهری مانند وجود امامان پیامبران، خلقت زیبا، روزی وسیع و اسلام و از نعمت های باطنی  می توان به ولایت اهل بیت، پوشاندن عیون و زشتی ها، امام غایب ،حسن خلق اشاره کرد، پس ما باید قدر این نعمت ها را بدانیم.

,

وی با اشاره به نعمت همدلی و وحدت، این نعمت را یکی از بزرگترین موهبتهای الهی دانست و ابراز کرد: اگر چنین نعمتی در کشور نبود به طور قطع نمی توانستیم در برابر رژیم شاهنشاهی پیروز شویم.

,

امام جمعه رباط کریم ادامه داد: سلامتی و تندرستی است سلامت تندرستی از دیگر نعمات الهی است که سبب می شود انسان ها فعالیت کنند و  نیازهای روزه اشان را بر طرف سازند، پس براین اساس باید انسان ها شکرکزار نعمات الهی باشند.

,

وی با اشاره به حادثه دلخراش پلاسکو، نقش آتش نشانان را در مهار آتش سوزی این ساختمان قدیمی مهم توصیف و خاطرنشان کرد: باید نگرانی و ناراحتی خود را نسبت به ریزش ساختمان پلاسکو را به همه مردم از جمله آتش نشانان غیور مند و شجاع تسلیت عرض کنم آنان که شجاعانه برای حفظ جان مردم جان خود را فدا می کنند واقعا باید قدر این افراد را بدانیم.

,

خطیب جمعه شهر رباط کریم به بررسی رویدادهای تاریخی این هفته پرداخت و بیان کرد: ششم بهمن ماه سالروز مردم آمل است که در برابر بیگانگانی که قصد تجاورز به کشور را داشتند ایستادند و شجاعانه دفاع کردند.

,

حجت الاسلام محمدی نژاد خاطرنشان کرد:برجام حاصلی جز حذف تحریم ها از روی کاغذ به دنبال نداشت و مردم کشور نیز روزهای سختی را تحمل می کنند، عده ای می گویند که تورم کاهش یافته و این در حالی است که قدرت خرید مردم پایین آمده و پولی در چرخش نیست حتی کارخانه و کارگاه ها تعطسیل شده و مردم بیکار هستند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه