اخبار داغ

تعیین‌کلانتری‌بهارستان‌برای‌مراجعه‌خانواده‌ مفقودان

تعیین‌کلانتری‌بهارستان‌برای‌مراجعه‌خانواده‌ مفقودان
فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته درمحدوده ساختمان پلاسکو هیچ گونه مورد امنیتی گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار  حسین اشتری گفت: از ساعات ابتدایی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو درکنار نیروهای آتش نشان و سیار نیروهای امدادی شاهد حضور عوامل انتظامی در محل حادثه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: محوطه به طور کامل از سوی عوامل انتظامی تحت کنترل قرار دارد و تلاش کرده ایم ترافیک را نیز در مسیر منتهی به ساختمان پلاسکو برطرف کنیم.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه طی 24 ساعت گذشته هیچ مورد امنیتی در محدوده ساختمان پلاسکو گزارش نشده است، اظهار کرد: هیچ مورد امنیتی در 24ساعت گذشته گزارش نشده و خوشبختانه از این بابت با مشکل مواجه نیستیم.
,
 
,
سردار اشتری با اشاره به تعیین کلانتری بهارستان به منظور مراجعه خانواده های افراد مفقود شده، تصریح کرد: خانواده های که  از زمان وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو اطلاعی از اقوام خود ندارند و گمان می کنند که آنها در زیر آوار مانده اند می توانند به کلانتری بهارستان مراجعه کرده و مراحل اطلاع رسانی خود را انجام دهند.
,
 
,
وی در خصوص محدودیت های ترافیکی اعمال شده در مسیر منتهی به ساختمان پلاسکو اذعان کرد: از روز گذشته برخی محدودیت های ترافیکی درمسیر منتهی به چهارراه استانبول و خیابان جمهوری اعمال شده واین محدودیت ها همچنان برقرار است.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان این است که فردا همزمان با شروع هفته از تردد های بی مورد در محدوده ساختمان پلاسکو اجتناب کرده و درصورت امکان از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.
,
 
,
 
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه