اخبار داغ

امام جمعه طرقبه:

تطهیر خاندان پهلوی جنایتکار از مصادیق نفوذ دشمن است

تطهیر خاندان پهلوی جنایتکار از مصادیق نفوذ دشمن است
امام جمعه طرقبه گفت: امروز عده ای در پی تطهیرهمان خاندان سلطنتی جنایتکار هستند و حتی منافقینی که امام(ره) فرمودند این منافقین از کفار بدتر هستند، منافقینی که 17 هزار انسان را بی‌رحمانه کشتند توسط برخی تبلیغ و تطهیر می شوند؛ این مسئله یکی از مصادیق نفوذ دشمن است که با برنامه صورت می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، نماز جمعه این هفته شهر طرقبه به امامت حجت الاسلام ایزدی در مصلی این شهر و با حضور مردم شهیدپرور طرقبه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

حجت الاسلام ایزدی در ابتدا ضمن اشاره به مناسبت های هفته از جمله سالروز اشغال نظامی فرودگاه مهرآباد به دستور بختیار، سالروز نحصن روحانیون در دانشگاه تهران در اعتراض به بختیار و حماسه ماندگار مردم آمل گفت: بهمن ماه سرآغاز طلوع مجدد اسلام و آغاز مقطع رهایی ملت ایران از بند رژیم ستمشاهی است لذا جشن‌های دهه مبارک فجر باید هر چه ببیشتر و با عظمت هرچه تمام همچون اعیاد بزرگ مذهبی  برگزار و گرامی داشته شود.

,

 

,

وی با تأکید بر این مطلب که انقلاب اسلامی برای کاهش مسائل مورد نکوهش اسلام در جامعه تحقق یافت افزود: البته این اعیاد مردمی و ساده و بدون هزینه‌های گزاف باید انجام شود چراکه فجر انقلاب میثاق با امام(ره) و شهدا است و نباید به اسراف‌ها و تبذیرها مبتلا شود و بایستی مسئولان همت بیشتری برای خدمت به مردم داشته باشند.

,

 

,

حجت الاسلام ایزدی اظهار داشت: خاندان پهلوی رکورددار اسراف و مفاسد در طول تاریخ بوده‌اند، جشن‌های تاج گذاری و جشن 2500 ساله نیز نشانه و بیانگر این مفاسد و ظلم ها است لذا نظام اسلامی و مردم به این اسراف‌ها و سوء استفاده‌ها حساسیت نشان می‌دهند.

,

 

,

وی با اشاره به انقلاب اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین اعجاز تاریخ گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی سازمان منافقین معاند به صورت شفاف مسیر خودشان را از مردم جدا کردند و بسیاری از ترورها و جنایت‌ها را برای تجزیه ایران انجام دادند اما متأسفانه امروز عده ای در پی تطهیرهمان خاندان سلطنتی جنایتکار هستند و حتی منافقینی که امام(ره) فرمودند این منافقین از کفار بدتر هستند، منافقینی که 17 هزار انسان را بی‌رحمانه کشتند توسط برخی تبلیغ و تطهیر می شوند؛ این مسئله یکی از مصادیق نفوذ دشمن است که با برنامه صورت می‌گیرد.

,

 

,

امام جمعه طرقبه با اشاره به اعدام ظالمانه سه جوان مظلوم مجاهد بحرینی تصریح کرد:همانطور که خون فداییان اسلام زمینه انقلاب اسلامی را ایجاد کرد در بحرین هم به این جنابات خاتمه می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه