اخبار داغ

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی؛

امروز وقت آن رسیده که مردم به جای گشتن به دنبال رضایت مستکبرین، اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند

امروز وقت آن رسیده که مردم به جای گشتن به دنبال رضایت مستکبرین، اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند
جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی گفت؛ لازم است امروز با نجومی بگیران بی لیاقت با شدت برخورد شود تا دیگر کسی از این اقدامات خائنانه در زمانی که افراد حتی سرپناه ندارند و برای در امان ماندن از گزند سرما به گورها پناه می برند انجام ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: احسان مصطفوی جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین گفت: همگان شاهد هستیم که آمریکا به همراه هم پیمانان خاورمیانه و دیگر نقاط جهان در حال ظلم و ستم به مستضعفین جهان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: این عمل استکبار جهانی شرایط مشابهی دارد که آزارها و ایجاد فضای خفقان در عربستان و بحرین نمونه بارز و مشخص آن است که سه جوان بحرینی را به شهادت رساندند.

,

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی ادامه داد: شهادت این سه جوان برای چندمین بار نشان داد که حاکمان این کشورها مزدورانی هستند که برای رسیدن به مطامع پست خود پا بر همه ارزش های اسلامی و انسانی گذاشته و برای جان و مال دیگران اهمیتی قائل نیستند.

,

مصطفوی افزود: دیگر وقت آن رسیده است که انسان ها به خصوص ستم دیده ها بیدار شوند و در مقابل نظام های استکباری خود بایستند و از هیچ چیز نیز ترس و واهمه نداشته باشند.

,

وی گفت: در این شرایط تمام مسلمانان باید با به کار گیری احکام نورانی قرآن کریم از هرگونه تفرقه و اختلاف جلوگیری کنند و قاطعانه به مقابله با دشمنان مشترکشان بپردازند.

,

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی اظهار کرد: امروز در کشور نیاز به شناخت دقیق از مشکلات و همچنین برنامه ریزی دقیق داریم.

,

مصطفوی گفت: برای برطرف کردن تمام مشکلات کشور نیاز به اقدامی جهادی و انقلابی از سوی مسئولین و همچنین همکاری و هم افزایی از سوی عموم مردم داریم.

,

وی ادامه داد: مسئولین به جهت گشودن گره های مسائل گوناگون کشور نیازمند نگرش صحیح مدیریت هستند تا بر اساس آن اقدامات خود را تنظیم کنند.

,

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی افزود: با وجود اینکه دین مبین اسلام راه درست برطرف کردن مشکلات را تقوا و اتکای به تدبیر الهی می داند، عده ای از مسئولین و تصمیم گیران کشور به جای اعتماد به وعده الهی و توجه به قدرت درونی کشور، چشم خود را به بیگانگان قسم خورده ملت ایران دوخته اند و با خنده آنها به وجد آمده و با اخم آنها به خود می لرزند.

,

وی گفت: آنهایی که تمام مشکلات کشور را به مذاکرات گره می زنند از این نکته غافلند که دشمنان به هیچ راهکاری به جز عقب نشینی ایران اسلامی از تمام مواضع و آرمان های مقدس خود راضی نمی شوند.

,

مصطفوی افزود: برجام که دبدبه فراوان زمینه سازی شده و با زحمت بسیار تصویب شد قبل از اینکه توسط رئیس جمهور جدید آمریکا پاره شود، توسط رئیس جمهور فعلی آمریکا نقض شد که مصداق نقض برجام است.

,

وی بیان کرد: بدبختانه برخی مسئولین داخلی ما به جای تنبیه عوامل این اتفاق در صدد توجیه بدعهدی های غیر قابل انکار آمریکا هستند و در پی تحقیر و کوچک شمردن منتقدین هستند.

,

جانشین بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر طوسی افزود: امید آن داریم که مسئولین دولتی و غیر دولتی هر چه زودتر به خود آیند و راه حل اصلی معضلات کشور که همان اقتصاد مقاومتی است را یافته و مجدانه پیگیری کنند.

,

وی بیان کرد: امروز اجرای اقتصاد مقاومتی که نگاهی درونگرا دارد نیاز به فرهنگسازی دارد زیرا در حال حاضر عده ای از مردم به جای حمایت از تولیدات داخلی تحت فرهنگ غلط غرب قرار گرفته و از کالاهای خارجی استفاده می کنند و به همین سبب برای جوانان چینی و اروپایی اشتغال ایجاد می کنند.

,

مصطفوی گفت: لازم است امروز با نجومی بگیران بی لیاقت با شدت برخورد شود تا دیگر کسی از این اقدامات خائنانه در زمانی که افراد حتی سرپناه ندارند و برای در امان ماندن از گزند سرما به گورها پناه می برند انجام ندهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه