اخبار داغ

امام جمعه خیرآباد؛

دشمنان به دنبال نفوذ در محاسبات مسئولین هستند/ نفوذ دشمن باعث شد برخی با دشمنان ملایم و به منتقدان ترش رو باشند

دشمنان به دنبال نفوذ در محاسبات مسئولین هستند/ نفوذ دشمن باعث شد برخی با دشمنان ملایم و به منتقدان ترش رو باشند
امام جمعه خیرآباد گفت؛ افراد هستند که می خواهند با دادن امتیاز بیشتر اعتماد آمریکا با به خود جلب کنند و بر همین اساس نیز به دنبال دوستی با دشمن و همزمان ترش رویی با دوستان هستند و عصبانیت خود را بر سر منتقدان داخلی خالی می کنند و در مقابل نیز با دشمنان خود مدارا و محبت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: حجت الاسلام طزری امام جمعه خیرآباد در خطبه نماز جمعه این هفته خیرآباد گفت: عفو امری است که در دین اسلام به آن تاکید شده است و یکی از انواع عفو نیز خوبی کردن در مقابل بدی دیگران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: در روز قیامت ندا می آید که اهل فضل کجا هستند، آن زمان افرادی جلو آمده و به سوی بهشت روانه می شود و در پاسخ ملائک می گویند با کسی که رابطه خود را با ما قطع کرده بود پیوند زده ایم.

,

امام جمعه خیرآباد افزود: این را باید در نظر داشته باشیم که هر جایی که نفرت وجود داشته باشد کارها به پیش نمی رود و اگر این نفرت به داخل خانواده برسد این امر به یک معضل تبدیل شده و کانون خانواده را از بین می برد.

,

وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته خیرآباد گفت: حادثه ریزش ساختمان پلاسکو که روز گذشته در شهر تهران رخ داد از این جهت که آتش نشانان سلحشور ما برای حفظ جان و مال افراد، جان خود را به خطر انداخته اند باعث سرافرازی و غرور همگان است

,

حجت الاسلام طزری تصریح کرد: حادثه ساختمان پلاسکو از سوی دیگر که باعث مجروح و زخمی شدن عده ای دیگر شده است موجب غم و اندوه و درد همگان شده است که این حادثه را خدمت خانوادگان جانباختگان تسلیت عرض می کنیم و برای مجروحان و زیرآوار ماندگان نیز از خداوند متعال طلب نجات و شفای عاجل داریم.

,

وی ضمن اشاره به اعدام سه جوان بحرینی توسط آل خلیفه گفت: هدف از اینگونه اقدامات درگیر کردن جمهوری اسلامی ایران با مسائل منطقه و به دنبال آن باز کردن پای بیگانگان به منطقه است.

,

امام جمعه خیرآباد ادامه داد: از سوی دیگر آل سعود بعد از این اقدام می خواهد عکس العمل مردم را ببینند و به همان میزان توان خود را افزایش دهد تا در زمان مورد نیاز علیه مردم بحرین اقدام کند.

,

حجت الاسلام طزری خاطر نشان کرد: رژیم آل خلیفه باید بداند که مردم بحرین هرگز دست از مبارزه نخواهند کشید و به دنبال براندازی آل خلیفه خواهند بود به همین دلیل باید بدانند که اینگونه اقدامات هیچ زمانی راه فرار برای آنها نخواهد بود.

,

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به مسئولین مختلف تاکید فرموده اند که دشمن قصد نفوذ را دارد و با محاسبات مختلف می خواهند محاسبات مسئولین را برهم زنند، همگان باید این را بدانیم مسئولی که دچار مسئولینی که دچار اشتباهات محاسباتی شده اند هرگز نمی توانند در مواقع حساس تصمیم درست را بگیرد.

,

امام جمعه خیرآباد ادامه داد: مسئولینی که در مواقع حساس نمی توانند تصمیم درستی بگیرند، در آن زمان حساس تصمیمی می گیرند که خواسته دشمن است.

,

حجت الاسلام طزری بیان کرد: دشمنان با این نفوذ خود در محاسبات مسئولین می خواهند که ما گمان کنیم اگر در مواضعی کوتاه بیاییم دشمن نیز در آن موضوع کوتاه خواهد آمد در صورتی که این نوع تفکر به مرور زمان باعث می شود که ما تمام داشته هایمان را از دست دهیم.

,

وی گفت: افرادی که به دنبال این نوع تفکر هستند باید بدانند که دشمن هیچ زمانی دست از دشمنی خود برنمی دارد و از سوی دیگر هر زمانی که این تفکر در کشور به خصوص در بین مسئولین ما حاکم شد، آن زمان است که شدت دشمنی دشمنان ما افزوده خواهد شد.

,

امام جمعه خیرآباد افزود: نمونه این اقدامات دشمن را در مذاکرات هسته ای و برجام دیدیم که نتیجه نیز آن شد که هر چه توان در مسئله هسته ای بود دادیم ولی دشمنان در مقابل نه تنها دست از دشمنی خود برنداشتند بلکه به شدت آن نیز اضافه کردند.

,

حجت الاسلام طزری تصریح کرد: جای تعجب است که با اعلام صریح مسئولین آمریکا مبنی بر اینکه ما با ایران بر اساس اعتماد کار نمی کنیم بلکه ایران را راستی آزمایی می کنیم، هنوز با توجه به این بد عهدی ها به دنبال آن هستند که هر کاری می توانند انجام دهند تا اعتماد آمریکا را به دست آورند.

,

وی گفت: با اینکه عهد شکنی آمریکا با تمدید طرح داماتو بر همگان آشکار شد، افراد هستند که می خواهند با دادن امتیاز بیشتر اعتماد آمریکا با به خود جلب کنند و بر همین اساس نیز به دنبال دوستی با دشمن و همزمان ترش رویی با دوستان هستند و عصبانیت خود را بر سر منتقدان داخلی خالی می کنند و در مقابل نیز با دشمنان خود مدارا و محبت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه