اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قائم‌شهر:

برای کمک به آنش‌نشانان تهران در آماده باش کامل هستیم/ داغدار مردان عشق و ایثاریم

برای کمک به آنش‌نشانان تهران در آماده باش کامل هستیم/ داغدار مردان عشق و ایثاریم
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قائم‌شهر گفت: پرسنل آتش‌نشانی قائم‌شهر ضمن اظهار تالم و تاسف از این ضایعه دردناک، جهت کمک به آتش‌نشانان تهران در آماده‌باش کامل قرار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قائم آنلاین، محمدعلی شیرسوار در مورد حادثه ساختمان پلاسکو در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران، اظهار کرد: شهادت جمعی از همکاران سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران موجب تاثر و تالم همکاران ما شد. این حاثه تاسف‌بار را به عموم مردم ایران زمین به‌خصوص خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قائم آنلاین,


وی افزود: اینان قهرمانان بی‎ادعایی هستند که عاشقانه برای نجات هم‎نوع خود، دل به آتش زدند و جان خویش را در طبق اخلاص قرار داند و باید به احترام آتش‌نشانان فداکار از جای برخاست و برای روح بلند این عزیزان طلب آمرزش کرد.


مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قائم‌شهر بیان کرد: پرسنل آتش‌نشانی قائم‌شهر ضمن اظهار تالم و تاسف از این ضایعه دردناک و ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان و خانواده‌های مکرم ایشان، به‌خصوص آتش‌نشانان غیرتمند و غیور، ضمن آماده‌باش کامل و به‌کارگیری تمامی امکانات لازم به‌منظور ارائه خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان، از هیچ کمکی برای تسریع در فرآیند مدیریت بحران و یاری رساندن به آسیب دیدگان دریغ نخواهد داشت.


این مسؤول به فرموده نبی مکرم اسلام (ص) اشاره کرد و گفت: هر کس جلوی هجوم آب یا آتش را بگیرد و جمعی از مسلمانان را نجات دهد بهشت بر او واجب می‎شود.


شیرسوار در پایان تصریح کرد: ضمن آرزوی سلامتی برای همکارانی که در زیر خروارها آوار محبوس مانده‌اند، امیدوارم پروردگار متعال روح آتش‌نشانان فداکار را با قدسیان محشور کند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه