اخبار داغ

امام جمعه کلاچای در خطبه های نماز جمعه:

پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپایی، روح عدالت خواهی و ظلم ستیزی را در قلوب جوانان احیا خواهد کرد

پیام رهبر انقلاب به جوانان اروپایی، روح عدالت خواهی و ظلم ستیزی را در قلوب جوانان احیا خواهد کرد
امام جمعه کلاچای در خطبه های نماز جمعه به پیام تاریخی رهبری معظم انقلاب به جوانان اروپایی اشاره کرد و گفت: این پیام ها خواهد توانست روح عدالت خواهی و ظلم ستیزی را در قلوب جوانان احیا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  رودسریها، حجت الاسلام محمدحسن  لطیفی در خطبه های نماز جمعه امروز کلاچای با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: نماز بهترین راه ها برای رسیدن به تقوای الهی است و حضور در نماز های جمعه بر این امر افزونی می بخشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , رودسریها, رودسریها, رودسریها, ، حجت الاسلام محمدحسن  لطیفی در خطبه های نماز جمعه امروز کلاچای با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: نماز بهترین راه ها برای رسیدن به تقوای الهی است و حضور در نماز های جمعه بر این امر افزونی می بخشد.,

 

,

وی  با اشاره به وقوع آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران، نقش امدادگران و آتش نشانان را در این زمینه برجسته خواند و گفت: گرچه این حادثه برای ملت ایران غمبار و اندوهناک است اما آتش نشانان عمق فداکاری و ایثار خود را به معنای واقعی کلمه بدون هیچگونه چشمداشت و مطامعی به نمایش گذاشتند.

,

 

,

امام جمعه کلاچای با اشاره به این حادثه عظیم و پیام های ارزشمند و شیوا مقام معظم رهبری و دیگر سران قوا که طبعا موجبات تسکین التیام بازماندگان این حادثه غمبار خواهد شد ابراز امیدواری کرد :مسئولان در زمینه جبران حقوق حقه در معرض تضییع آسیب دیدگان اهتمام جدی را به عمل آورند.

,

 

,

حجت الاسلام لطیفی در ادامه سخنان خود به پیام تاریخی رهبری معظم انقلاب به جوانان اروپایی اشاره و خاطر نشان کرد: این پیام ها خواهد توانست روح عدالت خواهی و ظلم ستیزی دنیای استکبار را در قلوب جوانان احیا و زنده کند.

,

 

,

وی  با بیان این که صدور انقلاب اسلامی به سراسر دنیا مهمترین سیاست راهبردی انقلاب اسلامی ایران است افزود :معتقدم جوانان اروپایی از نگرش و اندیشه مقام معظم رهبری در تحقق این مهم بهره گیری خواهند کرد.

,

 

,

امام جمعه کلاچای در خاتمه سخنان وضعیت آب آشامیدنی شهر کلاچای را نگران کننده توصیف و با بیان این که هیچگاه به دنبال تضییف خدمات هیچ دستگاه و نهادی نیستیم اما باید اذعان کرد مردم منطقه از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی ضعیفی برخوردارند و لازم است اداره آب و فاضلاب کلاچای در این زمینه نگرانی ها را برطرف سازد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه