اخبار داغ

امام جمعه سی سخت:

هیچ اعتبار و اعتمادی به مجامع حقوق بشری دنیا برای نجات مظلومان جهان وجود ندارد

هیچ اعتبار و اعتمادی به مجامع حقوق بشری دنیا برای نجات مظلومان جهان وجود ندارد
امام جمعه سی سخت در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سی سخت با اشاره به قتل عام مردم مظلوم یمن و بحرین گفت:از مجامع حقوق بشری هیچ اعتمادی به رهایی ملل مسلمان وجود ندارد و رسانه ها و فطرت پاک مسلمانان جهان باید به پا خیزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی سفیردنا حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد خطیب جمعه سی سخت در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر سی سخت از جمله راههای رسیدن به تقوا به موضوع رعایت عدالت بر اساس آیات شریفه قرآن اشاره کرد و گفت :قرآن خارج نشدن از دایره عدالت را شرط رسیدن به تقوا می داند که موجب سرشار شدن انسان از ترس از خداوند می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیردنا,

مصباح نژاد در ادامه سلسله مباحث پیشین خود به شاکیان دادگاه عدل الهی به شکایت حضرت محمد (ص)به عنوان یکی از شاکیان انسانها در قیامت اشاره کرد و گفت :ما در این دنیا چنان رفتار ناصحیحی در قبال قرآن داشتیم که پیامبر اکرم در قیامت زبان به شکایت از قوم خود می گشاید.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسول الله تاکید کرده که قرآن را رها نکنید گفت :قرآن باید منشور سعادت جامعه باشد و با تدبر و تفکر و بهره مندی از این آیات به قرآن عمل کرد،وی تاکید کرد: اگر سیاست ،مدیریت و تصمیم گیری ها مبنای قرآنی داشته باشند جامعه نجات می یابد و سعادت جامعه رقم میخورد.

,

خطیب جمعه سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز قیام مردم آمل با همراهی علما اشاره و ابراز کرد: پیام این حادثه این است که جوانان انقلابی طاقت تحمل ظلم و تبعیض و فساد را ندارند و با هر گونه فسادی مبارزه می کنند.

,

امام جمعه سی سخت بیان کرد: جریان نفاق ابتدا خود را با گروههای مبارز همراه کرد و با ورود به توده های مردم قصد انحراف داشتند که از همان ابتدا با تیز بینی علما و روشنفکران حوزه این اقدامات برملا و نقشه منافقین نقش بر آب شد.

,

وی افزود: باید همیشه از مردم آمل تقدیر کرد ،وی ابراز کرد:اگر آن خونها نبود اکنون معلوم نبود حرکت انقلاب به کدام سو میرفت و منافقین چه ضرباتی به کشور وارد میکردند.

,

مصباح نژاد با اشاره به نامه سیاستمداران به رییس جمهور آمریکا برای حمایت از گروهک منافقین ابراز کرد :این لکه ننگ به سوابق ننگین آمریکای جنایتکار اضافه شد.

,

خطیب جمعه سی سخت در ادامه به فاجعه انسانی در کشور یمن و بحرین به علت حمله ال سعود که موجب قحطی و آوارگی مردم این کشورها شده پرداخت و تصریح کرد:امروز وظیفه حق طلبان و رسانه های حامی جهان اسلام روشنگری برای نجات این ملتهای مسلمان است.

,

وی تصریح:هیچ اعتباری و اعتمادی به مراکز علمی دنیا برای نجات مظلومان جهان نیست. امام جمعه سی سخت در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه همگان در مقابل مقابل هوای سالم و پاک وظیفه دارندتاکید کرد:همه باید حامی محیط زیست باشند و از هر اقدامی که موجب تقویت محیط زیست می شود کوتاهی نکنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه