اخبار داغ

واکنش امام جمعه دهدشت به قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال/ تجهیزات آتشنشانی شهر دهدشت نامناسب است

واکنش امام جمعه دهدشت به قراردادهای میلیاردی بازیکنان فوتبال/ تجهیزات آتشنشانی شهر دهدشت نامناسب است
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در جامعه اسلامی و حکومت دینی اسفبار است که برای یک بازی فوتبال یه بازیکنی که نیم ساعت بازی می کند یا اصلا بازی نمی کند میلیاردی یا چند صد ملیون تومانی پول بگیرد افزود: این دستمزد های میلیاردی در حالی است که بسیاری از آدم های جامعه ما کفش و لباس برای پوشیدن ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه حکومت اسلامی ایران در جهان اسلام و دنیا می درخشد افزود: بعد از حکومت ائمه اطهار و حکومت امام علی(ع) و دوره ای از امامت امام حسن(ع) حومکتی را سراغ نداریم با این ماهیت ، با این آرمان  و با این ساختار که تشکیل شده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه,

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه حکومتی مانند حکومت اسلامی ایران وجود ندارد افزود: حکومتی که الهی باشد و در راس آن ولی الهی باشد قانون آن قانون اسلامی باشد تنها حکوکت اسلامی ایران است.

,

حسینی افزود: حکوکت اسلامی ایران حکومتی است که در مقابل حمله ها و هجمه های فرهنگی و فیزیکی استکبار جهانی مقاومت می کند و از مظلومان عالم و ارزش های دینی در سرسر دنیا دفاع می کند.

,

وی با بیان اینکه ما باید بدانیم در چه مقطعی از زمان قرار گرفته ایم گفت: این همه جنگ که در صدر اسلام شکل گرفت و خون هایی که ریخته شد، تمام این جنگ ها برای تحقق اسلام و برای عملیاتی کردن ارزش های اسلامی بود.

,

امام جمعه دهدشت گفت: ما امروز اگر از انقلاب اسلام حفاظت کنیم از میراث تمام انبیاء حفاظت کرده ایم.

,

حسینی تجهیزات آتشنشانی شهر دهدشت را نامناسب خواند و افزود: تا فاجعه ای به وجود نیامده باید به موقع و سریع بعد از به وجود آمدن حادثه ای همه مسئولین وارد عمل شوند.

,

وی تصریح کرد: فرد آتشنشان باید هم خود مجهز به وسایل ایمنی باشد و هم ماشین آتشنشانی درست و مناسب باشد.

,

حسینی ادامه داد: این حوادث ما را هشیار می کند که باید در برابر همه اتفاقات ناگهانی آماده باشیم و به موقع برای برطرف کردن این حادثه سریعا وارد عمل شویم.

,

وی گفت: حادثه ساختمان پلاسکو یک فاجعه است که به همه ما هشدار می دهد که هر لحظه باید برای حوادث این چنینی آماده باشیم.

,

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه در جامعه اسلامی و حکومت دینی اسفبار است که برای یک بازی فوتبال یه بازیکنی که نیم ساعت بازی می کند یا اصلا بازی نمی کند میلیاردی یا چند صد ملیون تومانی پول بگیرد افزود: این دستمزد های ملیاردی در حالی است که بسیاری از آدم های جامعه ما کفش و لباس برای پوشیدن ندارند.

,

حسینی گفت: این حرکت بسیار زشتی است که از بیت المال مسلمین یعنی از جیب همین انسان های فقیر بگیریم و بدهیم به بعضی انسان ها تا نیم ساعت بازی کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه