اخبار داغ

سوالاتی که حجت الاسلام باباییان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد/

آقای رییس جمهور آیا ما حق اظهار نظر داریم؟/هواپیمای نو درد کدام یک از فقرای قروه را درمان می کند؟

آقای رییس جمهور آیا ما حق اظهار نظر داریم؟/هواپیمای نو درد کدام یک از فقرای قروه را درمان می کند؟
امام جمعه قروه با طرح این سوال که آیا هواپیمای نو اولویت کشور می باشد گفت: مگر شما نمی گویید که انتقادهای سازنده را قبول دارید آیا هواپیمای نو مشکلی از مشکلات فقیران جامعه و فقرای شهر قروه که ما با نگرانی های انان روبرو هستیم برطرف خواهد کرد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر ، امام جمعه قروه حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان قروه با اشاره به سخنرانی اخیر رییس جمهور کشور اظهار داشت: رییس جمهور کشور در سخنرانی خود سخنان خوبی را مطرح نمودند اما سوال اینجاست که آیا آقای رییس جمهور، ما حق اظهار نظر داریم؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی با طرح این سوال که آیا هواپیمای نو اولویت کشور می باشد افزود: مگر شما نمی گویید که انتقادهای سازنده را قبول دارید آیا هواپیمای نو مشکلی از مشکلات فقیران جامعه و فقرای شهر قروه که ما با نگرانی های انان روبرو هستیم برطرف خواهد کرد؟

,

خطیب نماز جمعه شهرستان قروه با اشاره به تحریم های جدید امریکا علیه ایران خاطر نشان کرد: می گویند این تحریم ها بی اثر است و حال سوال اینجاست که اگر آمریکا می خواست تحریم بی اثر باشد اصلا چرا تحریم می کند؟

,

باباییان بیان داشت: آیا پس از اجرای برجام آمریکایی ها دست از ایران هراسی و اسلام هراسی برداشتند؟ نه تنها دست از اقدامات خود برنداشته اند بلکه همیشه آن را تشدید می نمایند به گونه ای که وزیر امور خارجه این کشور که با لبخند از اجرای برجام سخن می گفت امروز در آمریکا اعلام می کند که برای مهار ایران باید ایران اسلامی را در فشار قرار داد.

,

وی ادامه داد : در جریان مذاکرات هسته ای دولتمردان انقلاب اسلامی و دلسوزان نظام وارد عمل شدند و تلاش بسیاری نیز داشتند اما چرا ما به لبخند دشمن دل می بندیم؟

,

امام جمعه قروه با اشاره به اختلاف نظرها در توافقات هسته ای به انقلاب مشروطه اشاره نمود و گفت: در دوران انقلاب مشروطه، جریان انقلاب در اختیار علما بود اما یک اختلاف نظر کوچک باعث شد تا سودجویان وارد عمل شوند و اختلافات را به میزانی بالابردند تا سر آیت الله شیخ فضل الله نوری بر بالای دار رفت.

,

وی به تدبیر و روشن بینی مقام معظم رهبری اشاره نمود و ادامه داد: در جریان توافقات هسته ای عده ای به دنبال ان بودند تا اختلاف نظرهایی که بین مقام معظم رهبری و مرحوم آیت الله رفسنجانی در توافقات هسته ای وجود داشت را بزرگ نمایی کنند و آن را دستاویزی برای دشمن قرار دهند که مرحوم آیت الله رفسنجانی خود تاکید نمودند که پیرو رهبر انقلاب هستند و از فرامین ایشان تبعیت می نمایند و در این میان رهبر معظم انقلاب اسلامی چنان این مسئله را مدیریت نمودند که خناسان و ضد انقلاب ها نتوانستند بین مقام معظم رهبری و یار دیرین انقلاب فاصله ای ایجاد کنند.

,

باباییان به نظرات ترامپ درخصوص برجام اشاره نمود و افزود: ترامپ یک انسان هوس باز است انگونه که اعلام کرده است که برجام را قبول ندارد و باید بازنگری شود.

,

وی ادامه داد: ما باید در این زمینه مطیع امر رهبر معظم انقلاب باشیم که ایشان خود مطیع ترین و قانونمندترین نسبت به دیگران هستند و به دنبال اعتلای نظام می باشند و اگر ما بخواهیم رهبری جامعه در عالم هستی مقتدر تر از هر زمانی باشد؛ باید شعار خود را در اطاعت از رهبری و در عمل ثابت کنیم.

,

به گفته باباییان نقش رهبری در جامعه را باید پررنگ نمود و در عمل ثابت کرد که انسان مطیع امر رهبر خود می باشد.

,

امام جمعه قروه در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه دیروز پلاسکو در تهران اشاره نمود و گفت: دیروز واقعه ای رخ داد ک قلب همه را مالامال از درد کرد و ساختمان پلاسکو در خیابان جمهوری اسلامی که 54 سال از عمر این ساختمان می گذشت را دچار حادثه نمود.

,

وی افزود: مجاهدان آتش نشان در کمتر از 3 دقیقه خود را به محل حادثه رساندند اما متاسفانه ریزش ساختمان موجب شد تا این افراد فداکار زیر آوار بمانند.

,

وی به پیام مقام معظم رهبری در لزوم تسریع در عمل آوار برداری اشاره نمود و تصریح کرد: این پیام نشان از غم سنگین این حادثه در قلب مقام معظم رهبری داشت.

,

باباییان بر لزوم بازنگری در ساختمان های قدیمی تاکید نمود و گفت: باید ساختمان های قدیمی را مقام سازی کرد و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری نمود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه