اخبار داغ

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم:

فتنه گران 88 جایی در نظام اسلامی ندارند/استکبار ستیزی از خطوط قرمز نظام اسلامی است

فتنه گران 88 جایی در نظام اسلامی ندارند/استکبار ستیزی از خطوط قرمز نظام اسلامی است
فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم گفت: فتنه گران در سال 88 ارکان نظام اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) را هدف قرار دادند و نمی‌توانیم که به فتنه گران اعتماد کنیم، در نظام اسلامی حق نداریم که به فتنه گران برانداز مسئولیتی بدهیم و آن‌ها جایی در نظام اسلامی ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: پس از رحلت امام خمینی (ره) دو جبهه در کشورمان شکل گرفت که یک جبهه به رهبری مقام معظم رهبری و با حضور جمع کثیری از ملت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

 وی افزود: جبهه دیگری که در کشورمان شکل گرفت، جبهه زرسالاران و متعاملین با استکبار بود، برخی در ایران گفتند که راهی برای پیشرفت جز راه غرب نیست.

,

  فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم با اشاره به نقش انقلاب در معادلات منطقه بیان داشت: انقلاب اسلامی ویژگی‌های زیادی داشت و یک زلزله بزرگ را در جهان به وجود آورد.

,

وی گفت: فتنه گران در سال 88 ارکان نظام اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) را هدف قرار دادند و نمی‌توانیم که به فتنه گران اعتماد کنیم، در نظام اسلامی حق نداریم که به فتنه گران برانداز مسؤولیتی بدهیم و آن‌ها جایی در نظام اسلامی ندارند.
 
فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، مسلمانان جهان را به حرکت وا داشت، گفت: این انقلاب، حرکتی را به وجود آورد که به تبع آن بیداری اسلامی در جهان شکل گرفت.

,
,
,

طیبی فرگفت: رهبر معظم انقلاب برای تحقق اقتصاد مقاومتی قرارگاهی را در کشورمان تشکیل دادند و رئیس جمهور را به عنوان مسئول این قرارگاه کردند، مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی بر تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند.

طیبی فر ابراز داشت: فرامین رهبر معظم انقلاب خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی است، ایشان بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند و راه نجات اقتصاد کشورمان توجه به مساله اقتصاد مقاومتی است.

,
,
,

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق (ع) قم گفت: یکی از خطوط‌های قرمز این نظام استکبارستیزی است و یکی دیگر از خطوط قرمز نظام اسلامی بحث فتنه است و رهبر معظم انقلاب روی این مساله تاکید زیادی داشتند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه