اخبار داغ

امام جمعه خرمدره:

اقتصاد مقاومتی باید در زندگی مردم دیده شود/دشمن به دنبال مشغول کردن جوانان کشور به برنامه های خود است

اقتصاد مقاومتی باید در زندگی مردم دیده شود/دشمن به دنبال مشغول کردن جوانان کشور به برنامه های خود است
امام جمعه خرمدره گفت: توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی کم بود ، سمینار ها و جلسات و کنگره هایی را گذاشتند ولی ثمره ای را مشاهده نکردیم نه اینکه ثمره ای نداشته باشد ولی ما بایستی در زندگیمان این ها را احساس کنیم، انشاالله امید است مشکلاتی از قبیل تورم مزمن، بیکاری ،معیوب بودن ساختار های نظام مالی و پولی و بانکی رفع و حل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض سحر، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان خرمدره ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: حجاب را نبایستی برای دیگران انجام داد، حفظ حجاب در رضایت و خواسته خداوند است نه بیم از آنکه مردم چه میگویند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض سحر، ,

وی با اشاره به اینکه  پرورش را الویت بر آموزش است ، افزود: مدارس هم وظیفه آموزش دارند و هم وظیفه پرورش ولی پرورش مقدم بر آموزش است و تزکیه از تعلیم و تعلم مهم تر است.

,


امام جمعه خرمدره  به روز گمرگ  اشاره و با توجه به فرمابشات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی ، گفت  : توجه به  موضوع اقتصاد مقاومتی کم بود ، سمینار ها و جلسات و کنگره هایی را گذاشتند ولی ثمره ای را مشاهده نکردیم  نه اینکه ثمره ای نداشته باشد ولی ما بایستی در زندگیمان این ها را احساس کنیم، انشاالله امید است  مشکلاتی از قبیل تورم  مزمن، بیکاری ،معیوب بودن ساختار های نظام مالی و پولی و بانکی رفع و حل شود

,
,

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه  جوانان سرمایه گرانبهای ما هستند گفت:  جوانان سرمایه ما هستند. دشمن در صدد این است که جوانان را مشغول کند، مساجد پایگاه است   بایستی در کنار هر ریش سفیدی در این پایگاه ها ، جوانان نیز حضور داشته باشند و   بایستی بین هیئت امنا جوانان نیز حضور داشته باشند .

,


وی ضمن استفاده از  ظرفیت مساجد افزود : مسجد تنها برای نماز نیست بلکه بهترین مکان برای کارهای فرهنگی و مذهبی ،کمک به هم نوع و مرکز مشاوره است مسجد سنگر است و از فضای مساجد بایستی استفاده بهینه کنیم.

,
,

خطیب نماز جمعه در پایان به  جشن پیروزی انقلاب اشاره کرد و  و از ریاست شورای تبلیغات و  فرمانده سپاه با  توجه به نزدیکی به این ایام  حضور سخنران جهت بهره وری و استفاده از فرمایشات آنان؛ درخواست  همکاری کرد.

,

 

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه