اخبار داغ

امام جمعه جغتای:

مهر خیانت بر پیشانی مدیران نجومی بگیر زده شد

مهر خیانت بر پیشانی مدیران نجومی بگیر زده شد
امام جمعه جغتای گفت: دریافت حقوق های نجومی و غیر قانونی باعث نواخته شدن مهر خیانت بر پیشانی این مدیران شده و عدم برخورد دولت با مدیران نجومی بگیری اعتماد مردم را سلب کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، حجت الاسلام علی اکبر موحدی پور امام جمعه جغتای در خطبه های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: علی رغم گذشت 4 سال از وعده های دولت برای ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال و همچنین گذشت 1سال از امضای برجام، رکود و بیکاری زندگی مردم را فلج کرده است و نه تنها میزان اشتغال زایی چنگی به دل نمی زند بلکه هر روز شاهد از بین رفتن فرصت های شغلی متعدد و اخراج کارکنان و کارگران واحدهای صنعتی در سرتاسر کشور هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

خطیب نماز جمعه جغتای تشریح کرد: اخراج کارگران مراکز صنعتی که گاه به نان شب خود محتاج می باشند، در حالی رخ می دهد که برخی مدیران ضمن دریافت حقوق های غیر قانونی و نجومی از آنها به عنوان ذخایر نظام نیز یاد می شود و دولت در راستای معرفی آنها به مقامات قضایی اقدامی انجام نمی دهد.

,

وی اظهار داشت: دریافت حقوق های نجومی و غیر قانونی باعث نواخته شدن مهر خیانت بر پیشانی این مدیران شده و عدم برخورد دولت با مدیران نجومی بگیری که به مردم و نظام خیانت کرده اند، باعث خالی شدن خزانه اعتماد مردم به مدیران شده است.

,

حجت الاسلام موحدی پور یادآور شد: 27 دی ماه سال گذشته قراداد برجام به امضا رسید و رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان مدعی شدند: که تمام تحریم ها اعم از هسته ای، غیر هسته ای، بانکی و... از روز اول اجرای برجام لغو خواهد شد در حالی که با وجود گذشت  یک سال از آن روز هنوز هم طبق ادعای سفیر کشورمان در لندن، اجازه افتتاح یک حساب بانکی در این کشور را هم نداریم.

,

وی یکی از علل رکود در صنایع بالا دستی را عدم امکان مبادلات بانکی با کشورهای خارجی عنوان و خاطرنشان کرد: لغو تحریم های بانکی یکی از اصلی ترین وعده های امضای قرارداد برجام بود که تا الان رفع نشده و همچنان به قوت خود باقی است.

,

امام جمعه جغتای افزود: صنعت ساختمان به عنوان یکی از راهبردی ترین صنایع در بحث رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال که توان اشتغال زایی برای حدود 100 رشته مختلف را دارا می باشد، اکنون در حال طی کردن چهارمین سال رکود خود می باشد.

,

خطیب نماز جمعه جغتای در پایان اجرای دقیق مفاد اقتصاد مقاومت را به عنوان راهکار برون رفت از رکود و کاهش بیکاری دانست و تصریح کرد: طبق آمار های رسمی 3 میلیون و 300 هزار و طبق آمار غیر رسمی بین 5 تا 7 میلیون بیکار در کشور وجود دارد، و این تعداد جز با اجرای بندهای مصوب اقتصاد مقاومتی قابل کاهش نمی باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه