اخبار داغ

امام جمعه موقت چالدران:

ماه بهمن، ماه پیروزی حق بر علیه باطل بود

ماه بهمن، ماه پیروزی حق بر علیه باطل بود
امام جمعه موقت چالدران گفت :ماه بهمن، ماه پیروزی حق بر علیه باطل است و با رهبری امام راحل و حضور میلیونی ملت ایران اسلامی در صحنه انقلاب و تقدیم هزاران شهید، نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نوای چالدران ،امام جمعه موقت شهرستان چالدران در خطبه های این هفته نماز جمعه به فضلیتهای انسانهای با تقوا اشاره کرد و گفت: انسانهای با تقوا همواره خدا ترس هستند و به فکر قیامت و برزخ می باشند ،کارهای خود را به خاطر رضای پروردگار انجام می دهند . پروردگار متعال نیز به خاطر چنین ویژگی ها چنین انسانهایی را اهل بهشت قرار داده و همواره عاقبت به خیر قرار می دهد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نوای چالدران,

وی با تبریک فرا رسیدن ماه بهمن و اعیاد دهه فجر از دهه فجر به عنوان تجدید قوای نیروهای انقلابی و تجدید میاق ملت با انقلاب دانست و گفت : ماه بهمن، ماه پیروزی حق بر علیه باطل بود. که با رهبری امام راحل و حضور میلیونی ملت ایران اسلامی در صحنه انقلاب و تقدیم هزاران شهید، نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل یافته است.

,

حجت الاسلام حق ویردی زاده شهادت نیروهای های فداکار آتش نشانی تهران در پی حادثه آتش سوزی و فرو ریختن بازارپلاسکو بر ملت ایران اسلامی و خانواده های معظم این شهدا داشتن روحیه بسیار بالا و از جان گذشتگی و ایثار را از جمله ویژگی های بارز آتش نشانان عنوان کرد و گفت : این نجاتگران و تکنسین ها همواره عمر خود را زیر صدای زنگ و آژیر گذاشتند و بارها با حوادث مختلف دست و پنجه نرم کردند و آسایش و سلامتی خود را فدای آرامش و سلامت دیگران نمودند.

,

امام جمعه موقت شهرستان چالدران با اشاره به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی از سوی مردم در کشور شد و گفت : جای دارد از اصناف و بازاریان شهرستان چالدران تقدیر و تشکر شود چرا که این قشر زحمت کش همواره رعایت حال مردم فقیر و قشر کم در آمد این شهرستان را با دادن کالا به صورت نسیه ملاحضه می فرمایند و مردم این شهرستان باید در قبال قدر دانی از اصناف و بازاریان این شهرستان پولهای نقد خود را جهت خرید کالا و مایحتاج عمومی خود به شهرستانهای همجوار نبرند .

,

 

,

 

,

 

,

, ,

, ,

, ,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه