اخبار داغ

امام جمعه گنبدکاووس:

ایثار آتش نشان ها بالاترین مقام انسانی و اخلاقی/دل مردم از سلوک بانکها خون است

ایثار آتش نشان ها بالاترین مقام انسانی و اخلاقی/دل مردم  از سلوک بانکها خون است
امام جمعه گنبدکاووس گفت: ایثار و فداکاری بالاترین مقام انسانی و اخلاقی است که این آتش نشانهای مجاهد به آن دست یاقتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با بیان این مطلب به فداکاری آتش نشانها در عرصه خدمت رسانی در حادثه اخیر پلاسکو اشاره کرد و افزود:مقام معظم رهبری در پیام خود به شهامت و فداکاری آنها در نجات جان مردم  اشاره کردند که حاکی از فداکاری و ازخودگذشتگی آنها است.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات آمریکا و سیاستهای آنان، سیاست غرب شرارت امیز و ضد انسانی دانست و گفت:‌ خانم کلینتون می گوید من ۱۲۰ کشور را سفر کردم برای اینکه داعش را به رسمیت بشمارند، غرب به دنبال شرارت و رفتارهای ضد انسانی است.
امام جمعه گنبدکاووس در ادامه تصریح کرد: در نشستهای اخیر آمریکا نشان داده شد که آمریکا دیگر محورنیست و باید برای حضور در برخی نشست ها منتظر دعوت نامه از کشورها باشد.
مردم دلشان از نوع سلوک بانکها خون است
حجت الاسلام ترابی با اشاره اقدام با ارزش قوه قضائیه در بازداشت بدون نگاه جناحی مفسدان اقتصادی، تصریح کرد: قوه قضائیه در برخورد های اخیر بسیاری از دانه درشت ها را بدون نگاه اینکه چه سمتی دارد دستگیر کرده است و میلیاردی وام های بدون سند گرفته اند، بانک ها برای مبلغ هایی در حد یک میلیون تومان، صد گرفتاری و پایبندی درست می کنند ولی  دریافت کنندگان وام های میلیاردی  بدون سند می گیرند .
عدم برخورد با مفاسد ظلم به نیروهای صالح نظام است
وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص برخورد شجاعانه با مفاسد اقتصادی،‌ گفت: رهبر معظم انقلاب بیان کردند که برخورد با فساد نیاز به سخنرانی ندارد، نیاز است که شجاعانه و مقتدر وارد شود تا فضای مفاسد عمومی و عادی نشود و ‌تا مردم راحت از کنار مفاسد عبور نکنند، عدم برخورد با مفاسد ظلم به نیرو صالح است که اکثریت قاطع تشکیل می دهند.
جشن های دهه فجر را ملی و مردمی برگزار کنید
حجت الاسلام محمود ترابی در ادامه افزود: بهمن ماه یادآور فداکاری مردم ما است، مردم باید خودشان نسبت به دستاوردها و دفاع از انقلابشان حساس باشند و جشن را ملی و مردمی برگزار کنیم.
وی در ادامه با اشاره به گلایه مندی از برخی ادارات مرتبط با امور جوانان گفت: نسبت به عملکرد برخی ادارات مرتبط با جوانان گلایه دارم،  در همین حد اکتفا می کنم تا آنها بیدار شوند و نشود که کار به جایی برسد که مشکلات و مسائل را پشت تریبون مطرح کنم.
امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به روایتی از امام جعفرصادق(ع) مبنی بر خودسازی، گفت: اگر قرار است انسان خودسازی کند باید زمینه را فراهم بسازد، زمینه آن این است که انسان از غفلت خارج شود و با یاد معاد و آخرت پرچم هوا و هوس را پایین بکشد.
حجت الاسلام ترابی با اشاره به ضرورت حفظ تقوای الهی، اظهار کرد: تقوای الهی باعث گشایش در امور می شود، یکی از مسائلی که تمدن غرب به دنبال آن است، ایجاد غلفت است که انها در پی ان هستند که بهره بیشتری از دنیا ببرند و از اخرت غافل باشند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,
,
,
, مردم دلشان از نوع سلوک بانکها خون است , مردم دلشان از نوع سلوک بانکها خون است,
,
, عدم برخورد با مفاسد ظلم به نیروهای صالح نظام است, عدم برخورد با مفاسد ظلم به نیروهای صالح نظام است,
,
, جشن های دهه فجر را ملی و مردمی برگزار کنید, جشن های دهه فجر را ملی و مردمی برگزار کنید,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه