اخبار داغ

رئیس شبکه دامپزشکی کوهرنگ

تا کنون هیچ موردی از آنفولانزای پرندگان در کوهرنگ مشاهده نشده است

تا کنون هیچ موردی از آنفولانزای پرندگان در کوهرنگ مشاهده نشده است
رئیس شبکه دامپزشکی کوهرنگ می گوید با توجه به آنفولانزای پرندگان که در سطح کشور رخ داده است تاکنون هیچ موردی در کوهرنگ مشاهده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خسرو خسروی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، اظهار کرد: تا کنون هیچ موردی از آنفولانزای مرغی در کوهرنگ مشاهده نشده است.

 خسروی افزود: به منظور آمادگی کامل در صورت مشاهده حتی یک مورد، توسط دامپزشکی شهرستان را به دقت تحت کنترل دارد و با چاپ پوستر و بروشور راه های پیشگیری را به اطلاع مردم  شهرستان کوهرنگ می رسانیم. 

وی از آمادگی کامل شبکه دامپزشکی کوهرنگ در برابر مقابله احتمالی با آنفولانزای فوق حاد طیور خبر داد و بیان کرد: این شبکه آمادگی کامل با هماهنگی فرماندار، نیروی انتظامی، بخشداری ها، شهرداریها، محیط زیست، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت را دارد تا با این بیماری مقابله کند.

رئیس دامپزشکی کوهرنگ از مردم کوهرنگ خواست در صورت هرگونه مشاهده تلفات پرندگان وحشی و یا طیور سریعا با شماره تلفن 03833622098 تماس حاصل نمایند.

خسروی در ادامه تاکید کرد: همشهریان باید برای پیشگیری از انتشار ویروس، مرگ‌های ناگهانی و بی‌دلیل پرندگان باید حتما به اطلاع مقامات برسانند تا آنها بدون خطر موضوع را بررسی کنند.
 
وی گفت: اگر  بلافاصله پس از تماس با پرندگان مریض و یا مرده، علائم آنفولانزا از جمله تب در شما ظاهر شد برای درمان سریع به درمانگاه محل سکونت خود مراجعه کنید.

شهرستان کوهرنگ دارای 13 واحد پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 230 هزار قطعه می باشد.


انتهای پیام/610ک

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه