اخبار داغ

فرماندار تاکستان:

ارتقای امنیت شهرستان تاکستان نیازمند نصب دوربین‌های مداربسته است

ارتقای امنیت شهرستان تاکستان نیازمند نصب دوربین‌های مداربسته است
فرماندار تاکستان عنوان کرد: به جهت استقرار شهرستان تاکستان در شاهراه ورودی و خروجی استان، ما احتیاج به دوربین‌های مداربسته برای ارتقا سطح امنیت داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تاک پرس؛ سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان  امروز(جمعه) در نشستی با حضور واعظی وزیر ارتباطات در شهرستان تاکستان اظهار کرد: تاکستان در 4بخش و 5شهر و در تقسیمات کشوری در شاهراه جنوب و غرب استان قرار گرفته است و در نقطه مهمی در راه‌های ریلی و جاده ای قرار دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تاک پرس,
وی در ادامه افزود: تاکستان بالغ بر 148روستا را در حوزه شهرستان با9دهستان و2 هزار و542کیلومتر وسعت دارد و از بحث درآمدی بالغ بر 250هزار هکتار باغ دارد که بالغ بر50هزار تن تولید کشمش و350هزار تن انگور تولید می‌کند.
,
این مسئول ادامه داد: این شهرستان در بحث کشاورزی آمار اول را در استان و کشور دارد و در بحث صنعت 465واحد صنعتی دارد که مجوز بهره برداری گرفته اند و344 واحد فعال با 19هزارو730نفر اشتغالزایی دارد که با حجم سرمایه گذاری 2هزار میلیارد تومان می‌باشد. 
,
وی اذعان کرد: در بحث اینترنت در 3ساله عملکرد دولت نزدیک بر 600روستا دارای اینترنت پر سرعت شده اند و بزرگترین بخش ما بخش اسفرورین است هم اکنون پوشش این منطقه در دست اقدام است.
,
طاهرخانی عنوان کرد: در تاکستان بالغ بر 18عدد دستگاه بی تی اس وجود دارد که 10عدد(تری جی) و8عدد(فورجی) است و قابلیت فورجی را هم در دستور کار داریم، همراه اول50الی60درصد،60هزار مشترک رایتل و ایرانسل را داریم و درخواست ما این است که افزایش ضریب اینترنت پرسرعت در حوزه بخشی صورت بگیرد. 
,
وی اضافه کرد: به جهت استقرار شهرستان تاکستان در شاهراه ورودی و خروجی استان، ما احتیاج به دوربین های مداربسته برای ارتقا سطح امنیت داریم.
,
در ادامه این نشست بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس اذعان کرد: امروزه فناوری نوین و تکنولوژی پیشرفته و شاید فوق پیشرفته در دنیا قابل استفاده است وجود این فناوری ها باعث شده که از لحاظ زمینی دنیای امروز رو به تغییر کنند. 
,
وی ادامه داد: دهکده جهانی بدین معنا نیست که کشورها ادغام شده باشند بلکه قدرت سحرآمیز تکنولوژی است که باعث شده این اصطلاح در امروزه جهان متداول شود و طبیعتا کشور ما هم از این عرصه نباید خارج باشد.
,
آیت الله اسلامی امام جمعه تاکستان در این دیدار ابراز کرد: امام حسن عسکری(ع) و این امامان و معصومین کلماتشان مشتق از وحی است و نظریه پردازی نیست بلکه اشتقاق از آسمان دارد.
,
وی اذعان کرد: یکی از بیانات آسمانی این حدیث شریفه است که وقتی خداوند متعال بخواهد خیری را نسبت به عبدش بدهد وسایل آن خیر را هم محیا می نماید و به همین سبب این موقعیتی که در دست داشته ایم که قبلا نداشته ایم باید شاکر باشیم و همه مسئولین به عنوان رئیس هر رده باید شکر خدا کنند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه